Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miisshOrse schreef:kring 5 is toch: Maasdam, Puttershoel, Oud-Beijerland / strijen etc?
Stennisje schreef:Een vriendin van me start bij kring 6 en ik ga altijd mee, maar kan eigenlijk niet echt vergelijken met andere kringen.
Binnenkort gaan we naar Halsteren, das Kring 1 (West Brabant) van Noord Brabant, es kijken hoe het daar gaat.
Maar ik proef een beetje uit de reacties dat praten met het bestuur van Kring 6 weinig zin zal hebben?
Barbara_m schreef:Stennisje schreef:Een vriendin van me start bij kring 6 en ik ga altijd mee, maar kan eigenlijk niet echt vergelijken met andere kringen.
Binnenkort gaan we naar Halsteren, das Kring 1 (West Brabant) van Noord Brabant, es kijken hoe het daar gaat.
Maar ik proef een beetje uit de reacties dat praten met het bestuur van Kring 6 weinig zin zal hebben?
Ik doe ook mee in Halsteren. Is een heel erg leuk concours en erg leuke vrijwilligers. Eerlijk waar, ik kan het iedereen aanraden.