Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mik_beer schreef:Tuurlijk doe ik een goed woordje voor je Kir. Dat komt echt wel goedMaar dan moet je niet gaan terreinscheuren
JECKYLL schreef:Heej wat jammer dat het te koop staat.. ik heb altijd gedacht dat miriam het zou gaan runnen als ze daar klaar voor was.. of malieke (ik heb bij hun op school gezeten) en mik_beer? weet jij of manda er nog staat met haar paard?
Anniekskie schreef:Ik moet ook rijden. Rijd zondag in de B met mijn paard.
En zaterdag ben ik er met de meisjes die m'n pony rijden, gaan groentjes meerijden.
Anniekskie schreef:Ik moet ook rijden. Rijd zondag in de B met mijn paard.
En zaterdag ben ik er met de meisjes die m'n pony rijden, gaan groentjes meerijden.
jaleesa90 schreef:Anniekskie schreef:Ik moet ook rijden. Rijd zondag in de B met mijn paard.
ow dan zie ik je vast ik moet zaterdag ook groentjes rijden aleen ben ik in een ring gezet samen met een ander meisje en wij zijn de enigste die in die ring zitten omdat wij namelijk al wat hoger rijden maar pony is groen.. Maarja
zelf moet ik zaterdag rijden in het l2 om 11.48![]()
en springen s`ochtends en groentjes met een andere pony om uuh.. 9.08![]()
![]()
en zondag ben ik de hele dag druk met staartje`s ophalen![]()
jaleesa90 schreef:Anniekskie schreef:Ik moet ook rijden. Rijd zondag in de B met mijn paard.
ow dan zie ik je vast ik moet zaterdag ook groentjes rijden aleen ben ik in een ring gezet samen met een ander meisje en wij zijn de enigste die in die ring zitten omdat wij namelijk al wat hoger rijden maar pony is groen.. Maarja
zelf moet ik zaterdag rijden in het l2 om 11.48![]()
en springen s`ochtends en groentjes met een andere pony om uuh.. 9.08![]()
![]()
en zondag ben ik de hele dag druk met staartje`s ophalen![]()
Lisjuh87;; We gaan wel een keer samen rijden heje woont tog lekker dichtbij.. maar ik zie jou vast zondag!
Citaat:Kunnen we zeker een keer doen! Heb je een eigen paard zoja waar staat ie? Mijn paard staat alleen niet zo dicht bij maar die is zo makkelijk die zet ik de trailer in en hij doet als hij eruit komt overal net alsof ie thuis is
jaleesa90 schreef:Citaat:Kunnen we zeker een keer doen! Heb je een eigen paard zoja waar staat ie? Mijn paard staat alleen niet zo dicht bij maar die is zo makkelijk die zet ik de trailer in en hij doet als hij eruit komt overal net alsof ie thuis is
me pony staat in westervoort![]()
waar je concour heb![]()
maarja ik zie je dan vast!
alvast heel veel succes iedereen!
Jippie schreef:Succes allemaal bij de Nijgraaf!
Ik heb me daar ooit een keer ingeschreven maar toen werd het concours afgelast ivm de regen. De banen liggen op klei grond naast de rivier en dan hoeft er maar een heel klein beetje regen te vallen en alles staat blank. Dus ik hoop dat jullie mooi weer treffen.
Jippie schreef:De banen liggen op klei grond naast de rivier en dan hoeft er maar een heel klein beetje regen te vallen en alles staat blank. Dus ik hoop dat jullie mooi weer treffen.
madie88 schreef:Jippie schreef:De banen liggen op klei grond naast de rivier en dan hoeft er maar een heel klein beetje regen te vallen en alles staat blank. Dus ik hoop dat jullie mooi weer treffen.
Dat is niks niet waar! het staat niks niet meteen helemaal blankWaar je dat dan weer vandaan haalt? maarja.. wei ziet er nu goed uit iig
gelukkig maar
het gaat vast door!