Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Missouri schreef:Bij de HTC competitie liepen er ook 2 trekpaarden in de L1.
Een met een jongen erop, en een met een meisje. Ze liepen allebei keurig nageeflijk, met nette buiging en een fijne stille aanleuning.
Die van dat meisje was echt geweldig, die kon zelfs verzameld galopperen. Dat was ook de eerste keer dat ik zoiets zag, en ik heb er erg veel respect voor!
Dat trekpaard liep beter dan de gemiddelde warmbloed in de L1... ontspannen, neusje op de loodlijn, keurige aanleuning, zelfs de lengtebuiging was helemaal in orde en ze kon zelfs schakelen met dat mega-beest!
Ik had het niet geloofd als ik het zelf niet had gezien, maar het was zo leuk om naar te kijken!
Missouri schreef:Bij de HTC competitie liepen er ook 2 trekpaarden in de L1.
Een met een jongen erop, en een met een meisje. Ze liepen allebei keurig nageeflijk, met nette buiging en een fijne stille aanleuning.
Die van dat meisje was echt geweldig, die kon zelfs verzameld galopperen. Dat was ook de eerste keer dat ik zoiets zag, en ik heb er erg veel respect voor!
Dat trekpaard liep beter dan de gemiddelde warmbloed in de L1... ontspannen, neusje op de loodlijn, keurige aanleuning, zelfs de lengtebuiging was helemaal in orde en ze kon zelfs schakelen met dat mega-beest!
Ik had het niet geloofd als ik het zelf niet had gezien, maar het was zo leuk om naar te kijken!
PeruaansePas schreef:Ik denk dat je alleen heel wat tegenstand van bevooroordeelde juryleden moet overwinnen.
Fitzroy schreef:Eerlijk gezegd begrijp ik niet hoe ze in de L2 gekomen is met een niet nageeflijk paard.
Begrijp me niet verkeerd: ik heb niets tegen Fjielankers en trekpaarden maar ik vind wel dat ze dan iig nageeflijk moeten zijn en stelling en buiging moeten kunnen tonen.
Ik denk dus zelf eerlijk gezegd dat betrokkene nogal 'voorgetrokken' is t.o.v. de gemiddelde KWPN'er. Dan kom je met een niet nageeflijk paard echt niet verder dan de L1.