Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Quidou schreef:Nerootje schreef:Ik doe mee met springen in het B en oefenparcours (sta er alleen nog niet bij)
ik ooksta er ook nog niet bij...
Margon schreef:INgrid heeft het ook super gedaan. Gefeliciteerd meid
k heb 2 k*t proeven gereden. Maar de uitslag was erg mooi meegenomen 1e proef 154. [Had veel lager moeten zijn] en 2e proef 160 en 5e prijs[en die 160 had ok veel lager moeten zijn]
Maaar tsja jury's heh
Ik weet niet hoelaat jij moest rijden Anouk? Ik was er namelijk nog tot 3uur was je er toen al. [Ik zat bij de springring] 1e rang![]()
Natascha13 schreef:Heeft een bokker misschien in de B gereden tegen ene Eline met Bono(lijkt op een hengst) van de Voornruiters?? Ze sprong en dressuurde.
Voor de rest iedereen gefeliciteerd!!!
Quidou schreef:Natascha13 schreef:Heeft een bokker misschien in de B gereden tegen ene Eline met Bono(lijkt op een hengst) van de Voornruiters?? Ze sprong en dressuurde.
Voor de rest iedereen gefeliciteerd!!!
neej mr k weet volgens mij wel wie het is... iig een meisje van mn stal kent haar...
Natascha13 schreef:Heeft een bokker misschien in de B gereden tegen ene Eline met Bono(lijkt op een hengst) van de Voornruiters?? Ze sprong en dressuurde.
Margon schreef:En ik had potverdorie een 5 voor mn middendraf. Ik denk ik kan de middendraf er wel uitgooien voor een 7 maar wat als ze nou plat gaat in dat geultje!
Quidou schreef:Margon schreef:En ik had potverdorie een 5 voor mn middendraf. Ik denk ik kan de middendraf er wel uitgooien voor een 7 maar wat als ze nou plat gaat in dat geultje!
ach ja je bent niet de enige... ik had ook 2 5en voor mn middendraf maar die van mij vind het al enorm moeilijk in een normale bak laat staan in een ring geval met een greppel erdoorheen...
Maaiikii schreef:ring 3 en 4 waren het slechtst en daar reed ik in, er zaten allemaal kuilen en de grond was heel ongelijk en ring 3 was paar meter kleiner dan ring 4, dus het reed niet echt fijn. Het was ook 3 kwartier uitgelopen maar het was wel heel gezellig dus dat maakte een hoop goed en Anouk ik heb je gezien in je oranje trainingspak en met losrijden jou pony doet heel raar met zijn mond maar hij liep wel mooi