Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lenn schreef:najaaaaaa ik dacht ik ga niet meer terug voor die laatste prijs, word ik net gebeld dat ik gewonnen heb met 165 punten![]()
Wat een maffe jury ik snap er niks van
tessatjuh87 schreef:k ben maandag met vriendin mee geweest bij de pony's en k ga maandag nog even kijken waarschijnlijk
Lenn schreef:Poeh dan heb je nog geluk dat ze niet kreupel is denk ik, niet?
De mijne heeft nog geen ijzers maar hij kan ook geen SECONDE stil staan als hij van de vrachtwagen af komt dus dat wordt nog wat
Ons Yvonne zei vanmorgen: "Wat raar eigenlijk, dat dit dan je hobby is" Daar zat wel wat in vandaag
Wie herkende je trouwens eerst, mijn paard of ik? haha ik zag je zo eerst naar tycho's hoofd kijken en toen naar boven.. maare sorry als ik chagie hoi zei, maar kwam net uit die overdonderend slechte proef
Lenn schreef:dankeJij ook nog wat gemaakt?
Angeliek schreef:Morgen gaat het niet geregenen
Ik heb ze allebei al helemaal klaargemaakt voor morgen. Al proppen in de schroefgaten gedaan enzo.
Enne, Yin, ik heb een andere personal-groom bij, maar je kent haar ook
Ik heb vanmorgen en vanmiddag gereden, en ze liepen allebei heel erg fijn, dus ik ben benieuwt wat ze ervan brouwen.
Ik ben er morgen vanaf half 10..
Heb een grote zwarte bij me, en een kleine bruine.
Allebei geen aftekeningen, alleen de zwarte 2 witte sokken achter, en de bruine 1 witte sok achter
Lenn schreef:hmm.. ja de mijne was ook niet te rijden en daar had hij volgens mij niet eens een reden voor
volgende keer beter zalle we maar zeggen