onze wedstrijd in Vught dinsdag a.s. gaat in aangepaste vorm door. 2 ringen in de buitenbakken met Swanenberg bodem losrijden in de kleine binnenbak en maar 1 proef. Leuk is anders maar gelukkig kunnen we nog iets. Veel wedstrijden hier in de buurt gaan door op gras, jammer want het is vaak echt niet te rijden. Daar doe je paard en ruiter geen plezier mee....
Bij ons is het vanmiddag toch maar afgelast, na stortregen, hagel, onweer en weet ik niet wat..... Het stortte gewoon uit de hemel! De bodum was een sopje, doorweekte paardjes......
Ruurlo is voor morgen ook afgelast, een grote drekzooi. vorig jaar hebben ze daar ook al 1 dag af moeten lassen.... gaat lekker dus! echt mega veel regen!
CH Franeker, vandaag springen. Ze hebben van 2 outdoorparcoursen 1 indoorparcours gemaakt, zag ik op startlijsten. Maar goed ook, anders zou het nog een behoorlijke glibberpartij worden.
Volgens mij is hier Coevorden afgelast voor dit weekend. Gister wedstrijd met Lars gehad in Veendam. 's Morgens ging het nog wel; helaas moest ik 's middags starten . Het was echt glad en om dan een goede M2 proef te rijden, valt niet mee. Travers maar een beetje op de binnenhoefslag, etc. Gelukkig nog wel een winstpunt gereden, dus toch niet voor niets geweest.