Aanvraag Startkaart............

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaB

Re: Aanvraag Startkaart............

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 20:03

Ik kreeg hem gewoon thuis gestuurd hoor, startcoupons ook. Ligt misschien ook wel aan de vereniging. Bij mij duurde het wat langer maar dat kwam omdat ik november 2004 alles had opgestuurd om in 2005 te kunnen starten. Ik kreeg rond kerst toen de hele boel opgestuurd.
Als ik via de KNHS rechtstreeks startcoupons aanvraag heb ik ze binnen een week binnen.. Dus dat vind ik netjes.

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 20:09

ik heb mijn startkaart sinds anderhalve maand en ik heb hem gekregen na zo'n 16 dagen ofzo. Echt lang als je erover nadenkt, maarja. Succes met je wedstrijden!

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 23:52

alexandra15 schreef:
ik heb mijn startkaart sinds anderhalve maand en ik heb hem gekregen na zo'n 16 dagen ofzo. Echt lang als je erover nadenkt, maarja. Succes met je wedstrijden!

Idd maar ze zijn af en toe niet zo snel bij de knhs...!
Maar goed ze moeten ook zo veel verwerken hhahaha.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 13:49

Heb m'n spullen de 22ste opgestuurd naar de vereniging en afgelopen vrijdag (13/5) heb ik m'n startkaart plus coupons ontvangen.

Dus ongeveer 3 weekjes als alles goed verloopt Knipoog