wedstrijden in afgesloten buitenbak, Noord-Holland, waar?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

diegomarije

Re: wedstrijden in afgesloten buitenbak, Noord-Holland, waar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 00:33

Jeannette schreef:
Diegomarije, heb jij toevallig gereden in Schoorl? Daar ging ook iemand alle banen door en had ook nog een botsing met een ander paard. Volgens mij as dat een pony, maar dat weet ik niet zeker. Een van mijn stalgenoten moest springen om niet omvergereden te worden. Haha! .

ahum schaam schaam Bloos jep that was me! Daarvoor was ik ook al een keer het terrein overgevlogen, die botsing was mijn rem Haha! Was jen stalgenoot erg geschrokken?

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 00:34

Jeannette schreef:
. Volgens mij as dat een pony, maar dat weet ik niet zeker. .

grrrrr grote pony alias klein paard Boos! Vork

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 01:02

Ik las net op de site van de schimmelkroft dat de wedstrijden B t/m M op gras gehouden worden en de Z in de buitenbaan..... Ik rij L1, of hebben ze om de grasbaan ook een hek staan? Verward

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 02:35

Op de Schimmelkroft hebben ze een zand-rijbaan en daarnaast een stukje gras waar één ring op past, daar zit ook een omheining omheen. In ieder geval kun je niet het hele terein over zoals in Schoorl, ver kom je bij de Schimmelkroft niet, maar witte hekjes staan er wel.

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 08:37

Het was wel het gesprek van de dag bij ons op stal.Het had mij ook kunnen gebeuren, die van mij heeft ook een hoog ren gehalte als het hem uitkomt en dan heeft hij zijn rem ook thuis laten liggen. Haha!

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 15:19

Jeannette schreef:
Het was wel het gesprek van de dag bij ons op stal.Het had mij ook kunnen gebeuren, die van mij heeft ook een hoog ren gehalte als het hem uitkomt en dan heeft hij zijn rem ook thuis laten liggen. Haha!

Haha ik geloof dat ik bij meerdere stallen het gesprek van de dag was en je wordt nog eens in een klap bekend ook Haha! Iedereen die mij de volgende keer ziet met mijn paard, denkt ....kijk dat was dat meisje die toen.....
Heemskerk heb ik me nu ingeschreven, waarschijnlijk moet ik dan in die grasbaan rijden, daar kun je dus niet ver uit komen? Witte hekjes mag, als er daarnaast maar geen andere ring zit, want daar maakt hij een dubbel van en als er achter de hekjes maar een grotere omheining zit. Zodat als hij eroverheen gaat, niet alle kanten op kan gaan. En waar rij je dan in?

tommy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 18:00

in de zandbak.......en dan kan je achteraan door een hek naar de grasbaan.......tis zeg maar een wei .....met daarin een uitgezet bakje te klein voor t Z ......naast de bak aan beide kanten nog zo'n 7 meter ofzo en dan aan 1 kant huizen en aan de andere kant de inrijbak......en die is wel eens behoorlijk zwaar......

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 19:11

Op Spijkerboor organiseren ze ook wedstrijden in de afgesloten buitenbaan

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 20:42

Kijk anders eens bij http://www.verenigingen.sport.nl/paarde ... and/19.asp . Daar vind je een overzicht van de wedstrijden met de namen van de verenigingen. Bij adresboek kan je dan kijken of ze een website hebben.
Volgens mij is in Nibbixwoud 's zomers de ene proef in de buitenbak en de andere proef op een weiland met lage hekjes om de baan ( of zelfs alleen bordjes, dat weet ik niet. Het inrijden gebeurt voor zover ik gehoord heb in de binnenbak.
Succes ermee in elk geval!

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 00:17

Jet schreef:
Kijk anders eens bij http://www.verenigingen.sport.nl/paarde ... and/19.asp . Daar vind je een overzicht van de wedstrijden met de namen van de verenigingen. Bij adresboek kan je dan kijken of ze een website hebben.
Volgens mij is in Nibbixwoud 's zomers de ene proef in de buitenbak en de andere proef op een weiland met lage hekjes om de baan ( of zelfs alleen bordjes, dat weet ik niet. Het inrijden gebeurt voor zover ik gehoord heb in de binnenbak.
Succes ermee in elk geval!

Ik zal wel even kijken op die website inderdaad, Nibbixwoud zal dan geen optie zijn denk ik. Ik ga ervan uit dat die grasbaan dus open is?

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 00:19

De link doet het niet.....

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 08:37

Oostzaan Taams is ook in de buitenbak met hek

mondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 08:48

Hee Marije. Al bekomen van de schrik? In de binnenbak oefent Diego tenminste alleen de wissels om de pas... Haha!
Heiloo was voor mij geen succes. Mon schoot helemaal in de stress en zette het op een lopen. Morgen herkansing en hopen dat hij cool blijft Cool anders is het de laatste keer daar en ga ik ook maar op zoek naar wat meer afgesloten banen.

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 09:35

En ik was de groom die er achter aan kon hihi...
Stond met de jury te praten met het aanmelden toen ze hekjes begon te springen.. Jury was heel schappelijk en zei ook naar afloop tegen me dat ik moest zeggen dat ze het keurig had opgelost !
Het is gewoon een monstertje Extreme duivel

Pardon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 13:17

Bij Kennemergaarde (Santpoort-Noord) zijn de wedstrijden altijd in de binnenbaan en inrijden in de buitenbaan (met hoge omheiningen!! Knipoog ) Misschien is dat ook wel wat!

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 14:31

mondi schreef:
Hee Marije. Al bekomen van de schrik? In de binnenbak oefent Diego tenminste alleen de wissels om de pas... Haha!
Heiloo was voor mij geen succes. Mon schoot helemaal in de stress en zette het op een lopen. Morgen herkansing en hopen dat hij cool blijft Cool anders is het de laatste keer daar en ga ik ook maar op zoek naar wat meer afgesloten banen.

Leuk, kunnen we samen "plat door de bocht" Haha! Ik heb al een aantal adresjes in ieder geval, succes morgen!

mondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 09:04

1e prf stond de turbo aan en ging ik weer aardig plat Bloos
Resultaat 142
2e ging beter. Ietsje plat in de rechtergalop en wat doorschieters na middendraf. En we reden weer eens 155!!! Nagelbijten / Gniffelen Even heel goed relativeren Haha! het was ook geen wp waard...

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 13:44

je trekt ze wel aan he, die 155ers Haha! Ik denk inderdaad dat je punten terecht waren, wat ik zo gezien heb. Je tweede proef zag er best goed uit, alleen ja af en toe iets plat door de bocht. Ga je de volgende keer weer daar starten? Ik heb niet zoveel wedstrijden de komende tijd, maar de wedstrijden die ik heb zijn in een afgesloten rijbaan..... Knipoog Waarschijnlijk en ik hoop dat dat zo is, is dit voor mij een periode waar ik doorheen moet met hem, gister ging hij er weer als een raket vandoor en dat was gewoon in de binnenbak bij ons thuis Boos! , dat had hij niet veel vaker gedaan, dus er staat me nog wat te wachten..... Vork

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 16:30

Ik ga zondag wel even voor je kijken hoe hoog de hekken bij Spijkerboor zijn in de buitenbak Knipoog

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 17:56

Miranda, moet je daar zondag starten?
Hoe laat ben je er? Ik ben er ook met Dream.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 19:01

Pardon schreef:
Bij Kennemergaarde (Santpoort-Noord) zijn de wedstrijden altijd in de binnenbaan en inrijden in de buitenbaan (met hoge omheiningen!! Knipoog ) Misschien is dat ook wel wat!

Van 1 mei tot en met 1 september is het outdoor seizoen dus verplicht buiten. Dan heb je dus niks aan een binnenbak.

Van 1 april tot en met 1 oktober mag je buiten starten. SGW ruiters beginnen eerder buiten en eindigen later. Maart tot en met 1e weekend november.

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 23:50

MirandaB schreef:
Ik ga zondag wel even voor je kijken hoe hoog de hekken bij Spijkerboor zijn in de buitenbak Knipoog

Graag...laat even weten hoe laat je moet, heeeel misshien kan ik nog komen kijken (kan later op mijn werk beginnen....) En dan kan ik gelijk even kijken of die hekken geschikt zijn voor mijn springwonder Haha!

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 09:12

Ik moet pas rond 15.45 uur.. en 16.35 dus ik denk dat je dat niet gaat redden.. Ach je hoort het wel Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 17:28

Nibbixwoud is niet meer op het gras, alleen in de omheinde buitenrijbaan.
Je kan gewoon op de wedstrijdkalender kijken daar staan hun wedstrijden op.
Volgens mij hebben ze geen eigen site.

tommy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 22:02