Als er een bekende van je meedeed kan je daar de uitslagen toch aan vragen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
arie53 schreef:Levy schreef:Hoorde jij dat joh?
Oh nee, ik ben redelijk netjes opgevoed.....opnieuw.
Hoorde
u
dat joh?
Als u even terug leest, kunt u zien dat ik u voor de 15e uitnodig "gezellig" te komen kijken in Exloo
Ik ben in de klasse M1 gestart, en ingewijden weten u vast de punten wel te vertellen
Helaas kan ik van u uitnodiging geen gebruik maken, daar ik elders al moet jureren, een volgende keer graag .
Met b.t. uitslagen, ik heb geen ingewijden in Exloo ,dus hoor ik graag van u de uitslagen ?
Met vriendelijke groet
Arie 53
arie53 schreef:
Helaas kan ik van u
w
uitnodiging geen gebruik maken, daar ik elders al moet jureren.
punt Een volgende keer graag .
Met b.t. uitslagen, ik heb geen ingewijden in Exloo ,dus hoor ik graag van u de uitslagen ?
Met vriendelijke groet
Arie 53
Levy schreef:Hoorde jij dat joh?
Hoorde
u dat joh?
Als u even terug leest, kunt u zien dat ik u voor de 15e uitnodig "gezellig" te komen kijken in Exloo
Ik ben in de klasse M1 gestart, en ingewijden weten u vast de punten wel te vertellen
Hoorde
u dat joh?
O ja, en kunt u mij ook geen antwoord geven ,op de vraag wie u jury was ,u kunt de naam vinden op u puntenlijstje?![]()
arie53 schreef:O ja, en kunt u mij ook geen antwoord geven ,op de vraag wie u jury was ,u kunt de naam vinden op u puntenlijstje?![]()
Hoorde
u dat joh?
O ja, en kunt u mij ook geen antwoord geven ,op de vraag wie u jury was ,u kunt de naam vinden op u puntenlijstje?![]()
Pipo schreef:Ik acht de kans vrij groot dat Arie53 de naam is die je op je protocol vind als jury
Maar Arie, als jij zelf de punten hebt gegeven, waarom wil je dan dat het gepubliceerd word hier?
Levy schreef:
Dan heeft Arie of een geslachtsverandering ondergaan, of hij doet alsofof heeft de verkeerde naam gekozen
Levy schreef:Crisis denk ik, een volledige identiteitscrisis.
Pipo schreef:Ik acht de kans vrij groot dat Arie53 de naam is die je op je protocol vind als jury
Maar Arie, als jij zelf de punten hebt gegeven, waarom wil je dan dat het gepubliceerd word hier?
arie53 schreef:Maar ik denk nu toch dat er wat te verbergen valt over de uitslagen anders reageer je niet zo op een gewoon gestelde vraag .
sarabande schreef:arie53 schreef:O ja, en kunt u mij ook geen antwoord geven ,op de vraag wie u jury was ,u kunt de naam vinden op u puntenlijstje?![]()
Eerst antwoord geven op de vragen waarom u zo geinteresseerd bent en in welke combinatie/paard/persoon dan en waarom dan wel.
Levy schreef:Crisis denk ik, een volledige identiteitscrisis.
Zep schreef:Levy schreef:Crisis denk ik, een volledige identiteitscrisis.
Arie heette eerder toch Anna?
Die geslachtscrisis is al in een eerder topic volledig uit de doeken gedaan.
Intussen al wel mooi 2 pagina's
sarabande schreef:Geef nou eens gewoon antwoord op de vraag om welke combinatie het gaat Arie en zo niet bemoei je dan eens met je eigen spul.