Wedstrijden in ZH waar je in een bak rijd in het zomerseizoe

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DiantaM

Re: Wedstrijden in ZH waar je in een bak rijd in het zomerse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 13:03

daffodil schreef:

@Tulandro, ik ben pas in Ridderkerk bij Waalzicht geweest, daar moet je paard wel tegen kunnen hoor, want die buitenbak grenst aan een kanaal! Mijn paard vond dat absoluut niet interessant maar tijdens het losrijden ging er een bonte behoorlijk van over de rooie!

Aan een kanaal? haha, ja, de bak grenst aan het waaltje, een klein doodlopend riviertje waar vaak bootjes op varen. Ik ben er met mijn paard nog nooit gestart, maar ze moeten meestal echt wennen aan die boten.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 13:16

Nou gelukkig keek die van mij er echt niet van op of om maar die bonte.....klere zeg wat deed die hysterisch! Ik zette die van mij nog stil om naar zo'n bootje te kijken, ging hij echt zo staan van.....nou waar wachten we op! Ben maar gewoon doorgereden. Vond de binnenbak ook niet echt heel geweldig, maar de buitenbak is wel goed, goeie bodem, nette omheining!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 14:19

daffodil schreef:
Nou gelukkig keek die van mij er echt niet van op of om maar die bonte.....klere zeg wat deed die hysterisch! Ik zette die van mij nog stil om naar zo'n bootje te kijken, ging hij echt zo staan van.....nou waar wachten we op! Ben maar gewoon doorgereden. Vond de binnenbak ook niet echt heel geweldig, maar de buitenbak is wel goed, goeie bodem, nette omheining!

Volgens mij heb je met mij losgereden of niet? Ik startte bij de pony's (ik was de enige pony in de L1, een schimmel)

Die binnenbak was echt 3 keer niets.. Me pony kon er bijna niet in lopen..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 14:49

Ja jou heb ik gezien inderdaad met een schimmel en jij was inhet donkerblauw toch?? Nee die binnenbak was wel een beetje een drama ja. Voor mij was het de eerste keer ergens anders starten, dus best pittig, reed wel twee winst, dus mag dan niet al te hard klagen. Maar die enorme kuil in de hoek was net de himalaya, vreselijk!!! Ik had die hele grote bruine bij me, die door de "uitgang" naar binnen moest omdat ie niet door de ingang pastte......

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 20:26

Haha toevallig, was ook mijn allereerste uitwedstrijd! Ik was idd in het donkerblauw..
Ik had geen winst.. Ze vond alles eng en had moeite met het ploegen (wij hebben op stal echt een hele fijne lichte bodem)
Maar ik had wel een grote beker en een zak paaseieren, maar had natuurlijk liever winst gehad Tong uitsteken

Talitha15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 15:35

In Oude Tonge hebben ze ook 2 grote ringen met een superbodem. Losrijden gebeurt dan in de 20x60 binnenbak. Echt super daar!!

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 17:55

Nou ik kan heel de zomer weer vooruit. Bedankt allemaal.

Cynnie_21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 09:24

In dordrecht zitten er twee!

Beerwijkhoeve en de e.o dubbeldam