Dat had ik ook! ik beloonde onder de proef.. maar. ikwist eigenlijk wel dat het niet mocht maar.. het ging toen ZOOOO goed ....... .. ik was zo blij! want het was me 4de proefje.. en.. dat ging zoo lekker! en,.. toen beloonde ik um dus toen kreeg ik bij 21 een 7 maar. .d'r stond wel bij belonen na de proef. maar.. al met al had ik toch nog 185 punten.. en daar was ik zeer tevreden mee!.. maar ik heb liever wel commmentaar dan GEEN commentaar! dan weet je niet wat je fout doet! en.. ik had dus op dat blaadje ALLEEN 21 belonen na de proef .. dat stond er als commentaar bij.. verders niets.......... terwijl ik ook een paar 6en had.. en.. daar stond nix over.. vonk wel jammer.. maar goed..
Ik had laatst nog een 7 voor schouderbinnenwaarts, stond bij impulsverlies en had toen ook een 7 voor hh en aw, stond erbij hh niet vierkant. Dat vind ik tenminste netjes, sommige jury's willen bv een sbw zien die goed gebogen is, op 3 sporen en actief! Das prima, maar als 1 van die dingen niet helemaal goed is, waarom wordt er dan meteen een 4 of 5 gegeven?!
janna
Geplaatst: 19-04-05 21:34
a
Laatst bijgewerkt door janna op 20-03-22 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt
ik had zondag een 7 voor volte 15 meter in galop en daar stond bij iets meer sprong. en een 8 voor halsstrekken op de volte en daar stond bij: nog niet iets meer neusje eruit.