Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
laborah schreef:En je frustratie dan maar via Bokt kwijt zien te raken.
CGJ12 schreef:laborah schreef:En je frustratie dan maar via Bokt kwijt zien te raken.
Ik was hierover totaal niet gefrustreerd hoor!
Die zweep ben ik niet echt nodig met het betreffende paard.
Ik was hoogstens sterk verbaasd en licht verontwaardigd omdat ik mezelf ging verwijten de regels niet goed te kennen.......
CGJ12 schreef:Dat 2005 reglement heeft trouwens nog niemand in het bezit en staat ook nog niet op de site........
CGJ12 heeft het voorrecht om als EERSTE te kunnen beschikken over het nieuwe reglement. Het reglement zal zo spoedig mogelijk op de site worden geplaatst in PDF vorm (beloven ze al een week of 4....), maar ik heb het nu alvast in RTF........
ART_UMA schreef:Wat zeg je nou, ik was er ziek van om alleen al die wijzigingen op wijzigingen te kunnen lezen. Heb het dus maar zelf in 1 document gezet. Tja is natuurlijk (ook) geen officiele uitgave.
(maar wel vrij beschikbaar voor de liefhebber).
CGJ12 schreef:Je vraagt je af wat nou helemaal de moeite is om het op de website te plaatsen? Moeten er soms eerst voldoende papieren varianten verkocht worden of zo?ART_UMA schreef:Wat zeg je nou, ik was er ziek van om alleen al die wijzigingen op wijzigingen te kunnen lezen. Heb het dus maar zelf in 1 document gezet. Tja is natuurlijk (ook) geen officiele uitgave.
(maar wel vrij beschikbaar voor de liefhebber).
Ik was er ook ziek van........
Het 2003 PDF regelement rippen, en vervolgens aanpassen paste ik ook voor.
Na veel gezeur heb ik nu dus de het officiële onbeveiligde RTF document.......