[JV] Met zweep rond de baan (M/Z)?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

laborah

Re: [JV] Met zweep rond de baan (M/Z)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 22:26

Dit soort gevallen meer meegemaakt dat de jury de reglementen niet kent of niet juist toepast. Kan je vooraf je gelijk wel halen (als je het al krijgt). komt zeker je eigen concentratie en zeker je punten aantal niet ten goede.

Gelijk hebben en gelijk krijdgen blijven twee aparte dingen. Zeker in en rond de dressuurring.

Advies: pikken en slikken en denken aan je toekomst. Je komt die juryleden nogmaals tegen en vergeten zijn ze je dan niet.

En je frustratie dan maar via Bokt kwijt zien te raken.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 22:40

laborah schreef:

Ik was hierover totaal niet gefrustreerd hoor!
Die zweep ben ik niet echt nodig met het betreffende paard.
Ik was hoogstens sterk verbaasd en licht verontwaardigd omdat ik mezelf ging verwijten de regels niet goed te kennen.......

laborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 22:47

CGJ12 schreef:
laborah schreef:

Ik was hierover totaal niet gefrustreerd hoor!
Die zweep ben ik niet echt nodig met het betreffende paard.
Ik was hoogstens sterk verbaasd en licht verontwaardigd omdat ik mezelf ging verwijten de regels niet goed te kennen.......

Vooruit dan, je verontwaardiging! Raak ik niet gefrustreerd door hoor.

ART_UMA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 23:14

CGJ12 schreef:
Dat 2005 reglement heeft trouwens nog niemand in het bezit en staat ook nog niet op de site........
CGJ12 heeft het voorrecht om als EERSTE te kunnen beschikken over het nieuwe reglement. Het reglement zal zo spoedig mogelijk op de site worden geplaatst in PDF vorm (beloven ze al een week of 4....), maar ik heb het nu alvast in RTF........ Haha!

Wat zeg je nou, ik was er ziek van om alleen al die wijzigingen op wijzigingen te kunnen lezen. Heb het dus maar zelf in 1 document gezet. Tja is natuurlijk (ook) geen officiele uitgave.

(maar wel vrij beschikbaar voor de liefhebber).

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 01:20

ART_UMA schreef:
Wat zeg je nou, ik was er ziek van om alleen al die wijzigingen op wijzigingen te kunnen lezen. Heb het dus maar zelf in 1 document gezet. Tja is natuurlijk (ook) geen officiele uitgave.

Ik was er ook ziek van........
Het 2003 PDF regelement rippen, en vervolgens aanpassen paste ik ook voor.
Na veel gezeur heb ik nu dus de het officiële onbeveiligde RTF document....... Ja

ART_UMA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 09:17

CGJ12 schreef:
ART_UMA schreef:

Ik was er ook ziek van........
Het 2003 PDF regelement rippen, en vervolgens aanpassen paste ik ook voor.
Na veel gezeur heb ik nu dus de het officiële onbeveiligde RTF document....... Ja
Je vraagt je af wat nou helemaal de moeite is om het op de website te plaatsen? Moeten er soms eerst voldoende papieren varianten verkocht worden of zo?

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 10:26

*tip* Ik rijd zelf al bijna nooit met zweep, omdat ze niet echt nodig is bij de mijne }> want als ze ni nodig is hoef je ze niet te gebruiken, mss wel in je hand houden indien nodig. Maar iig als je in je hand houdt indien nodig, laat ze dan toch gewoon bij de inrijring los... in de bak zal je het sowieso zonder moeten doen hoor Knipoog , en dan ben je zeker dat je niet uitgesloten wordt... of je daar nu al op oefent of je moet het ineens doen vanaf een bepaalde datum, doe het dan toch nu al!

x