me telefoon ging af tijdens me parcour..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sizz

Re: me telefoon ging af tijdens me parcour..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 08:28

magriet schreef:
eigenlijk vind ik het helemaal niet grappig. Tijdens wedstrijden hoef je toch geen telefoon mee? Ok in de auto kan ik me nog voorstellen maar tijdens een parcours.Nee

Ze is dan niet de enigste..........
Menig paardenruiter heeft zn telefoon mee in het parcour........ en zelfs met losrijden wordt er getelefoneerd........... Knipoog

Ieder zn eigen keus........ ze gaan wel eens af, maar ja.........

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 11:08

Komt me bekend voor Schijnheilig
Ik had het alleen in de dressuurproef, met mn telefoon op tril.
Het meisje dat mij belde durfde niet terug te bellen omdat ze dacht dat ik boos was. Maar gezien ik een dikke winstpunt had viel dat wel wat mee Vork

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 11:14

Ha, dat lijkt me best lastig! Zeker als hij zo hard staat dat je hem echt goed kunt horen. De mijne staat altijd heel zacht en op trillen, dus dat zou niet zo storen, denk ik. Maar bij mij pastie niet in de zak van m'n witte rijbroek en in mijn jasje heb ik geen echte zakken, alleen een binnenzak. Maar ik heb mijn telefoon vaak in mijn trainingsjack oid en dat heb ik altijd uit als ik in de proef/parcours zit.
Je hebt wel mazzel dat de jury je niet hoorde, want anders was je dus mooi je eerst plaats kwijt geweest, als ze je de bak uit zouden sturen!

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 16:23

In de Paard&Sport stond een keer een foto van de achterkant van een combinatie die een sprong maakte met de mobiel aan de achterkant van zn broek vastgeklikt zeg maar. In de tekst stond dat zn collega's dat hadden gezien en gingen m bellen terwijl hij dus in het parcours zat Haha!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 18:09

Gefeliciteerd met je 1e prijs!

Ik heb het ook wel is gehad hoor.. meerdere keren zelfs.. gelukkig vergeet ik het tijdens een dressuurproef bijna nooit om hem in de auto te laten liggen.

paddie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 17:20

nou..als ik 1 keer vergeet..kan ik daar tog niks aan doen.. ?.. moet kunne tog.. ? Tong uitsteken dankje..ik was egt heeel erg blij .. Tong uitsteken