Meiden (en jongens) goed gereden hoor, heb jullie helaas net niet kunnen kijken, ik was pas maandagavond daar op die stal, heb mijn pony er heen gebracht, naar zijn nieuwe baasje. Daar heeft hij wel een mooie accomodatie tot z'n beschikking

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Javelin schreef:Volgens mij dwalen we een beetje af. Deze topic ging toch over Laurens?
Barbara_m schreef:Gaat idd over Wouwse Plantage, maar ook over Laurens. Hij heeft die wedstrijd immers gewonnen.
In het Z1 deed ook een zeer goede pony mee. Die werd 3e/4e weet de naam nie meer. Zal het vadaag even opzoeken... Was een gaaf beestje. De amazone kende ik niet.
stalleke schreef:Achja wat een gezeur zeg, Power is gaaf, heel die andere pony ken ik niet. Beide goed gereden!
Alleen vind ik wel dat Mara eeen beetje heetgeblakerd reageert, als je verder wil in de paardensport zal je veel vaker negatieven en positieve berichten over je gaan lezen, dus wen er maar vast aan.
Sullie97 schreef:Nee, een donkere pony.