Citaat:
Mensen erop aanspreken kan ik je niet aanraden Heb ik een keer gedaan en toen kreeg ik gigantische ruzie, dacht echt dat die man me zou gaan slaan
Federatievertegenwoordiger aanspreken wordt je trouwens ook niet in dank afgenomen, doe ik dus ook niet meer Als mensen hun paard met de kop tussen de benen willen trekken doen ze dat maar fijn, jammer voor het paard, maar dat zullen ze thuis ook wel doen en dan kun je er ook niets aan doen
Sorry hoor, maar dit vind ik nu weer een typische steek je kop maar in in het zand mentaliteit
Als we mensen eens wat vaker op hun gedrag zouden aanspreken, zouden dit soort zaken juist beter worden aangepakt. Als je dan de ruiter niet aandurft te spreken, dan in ieder geval de vertegenwoordiger aan.
Heb zelf iemand ook wel eens aangesproken op haar rijgedrag. Pure dierenmishandeling was het. Heb er 2 keer wat van gezegd en bij de laatste keer verteld dat ik naar de vertegenwoordiger zou stappen. Ik kreeg wel een sneer mee uiteraard ( waar bemoei je je mee), maar het hield wel op. Tenminste voor dat moment
Toen mevrouw weg was, bleek iedereen zich er aan gestoord te hebben, maar niemand durfde wat te vertellen.....
Vind het zo jammer dat mensen het gevoel hebben dat ze niets meer kunnen zeggen....