Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tommy01 schreef:ik neem maar even aan dat je van de snelweg afkomt? richting zandvoort..... op de site van nhrv staat ook een routebeschrijving........maar neem afslag vogelenzang!!! en dan alsmaar rechtdoor.....je rijdt als je niet verder kan een stoepje op tussen t bos......en dan zie je t rechts!!
tommy01 schreef:ohhhhh nou das goed dan toch.....op www.nhrv.nl staat ook t adres en de route......
Citaat:Vanuit alle richtingen de borden Zandvoort volgen! Dit geldt natuurlijk niet als je uit Zandvoort komt. Vervolgens onder het NS-station van Heemstede/Aerdenhout door, nog steeds richting Zandvoort. Daarna bij het eerste stoplicht linksaf. In deze weg zit een 'knik'. Na deze 'knik' heet de weg Boekenroodeweg. Deze weg uitrijden tot de splitsing (links richting Vogelenzang, rechts richting Bentveld). Bij de splitsing rechtdoor de stoep op en het pad verder af. Mariënweide ligt aan de rechter kant.
Dickie schreef:Als je een klein beetje bekend bent met de buurt kun je trouwens beter wat eerder (tegenover voormalig Intratuin) linksaf gaan, want als je bij het stoplicht links gaat moet je een flinke drempel over. Sterker nog, je hoeft niet eens bekend te zijn met de buurt, als je tegenover de Intratuin (nu best te herkennen aan grote wonen in heemstede.nl-borden) linksaf gaat rijd je er net zo goed recht op af!
windhond schreef:Mijn paardje doet mee in de L2
Tessebes schreef:windhond schreef:Mijn paardje doet mee in de L2
Welke was van jou, misschien heb ik je gezien? Ik was er als groom bij Ocidental, die is bij beide proefjes in de L2 totaal onverwacht 1ste geworden. *trots*
windhond schreef:
Die van mij was de 2e proef 2e. Maar we waren te laat voor de prijsuitreiking omdat hij het daar erg gezellig vond en de trailer niet in wildeIk denk dat je wel een bruine streep voorbij heb zien komen dat was die van mij
. Ik schaamde me dood.
cloris schreef:Ja dat ken ik wel, want zo reed ik zelf altijd als ik vanaf het station kwam
cloris schreef:windhond schreef:
Die van mij was de 2e proef 2e. Maar we waren te laat voor de prijsuitreiking omdat hij het daar erg gezellig vond en de trailer niet in wildeIk denk dat je wel een bruine streep voorbij heb zien komen dat was die van mij
. Ik schaamde me dood.
Oh was dat die van jou, yep die heb ik ook voorbij zien komen...
Ik heb wederom volle winst behaald vandaag, 2x 1e en jawelllll 4 winstpunten, nog 3 te gaan *o/*
Tessebes schreef:@Cloris, volgens mij zag ik jou idd op de startlijst staan. Hoe laat moest jij en welke klasse?