Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Powerlover schreef:uhm...even goed nadenken dat ik niemand vergeet:
Michelle van Lanen, Robin Beekink, Astrid langenberg, Mara de Vries (ikzelf) Lotte jansen, Madelon Lobert, Melanie de Graaf en Laurens Sliepenbeek
Powerlover schreef:uhm...even goed nadenken dat ik niemand vergeet:
Michelle van Lanen, Robin Beekink, Astrid langenberg, Mara de Vries (ikzelf) Lotte jansen, Madelon Lobert, Melanie de Graaf en Laurens Sliepenbeek
robinbeekink schreef:Woehoe ik heb er zin in!!
Oh even een reactie op Neonlight, ik neem Lamento mee naar Sittensen! Ik ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen!!!
Ik heb stiekum ook wel zin in de feestavonddie was vorig jaar wel heel gezellig!
Ik heb alle spullen al ingepakt, alleen nog een paar dingetjes en dan kunnen we vertrekken morgen vroeg..
Stefanie schreef:weet er al iemand uitslagen
Stefanie schreef:ik hoorde net dat mara gister 2e was met 68%![]()
meer weet ik niet..
Neonlight schreef:Wow, wat goed! Laurens is goed in vorm zeg! Jammer dat er puntverschil was bij Mara.
En hoe hebben de anderen het gedaan? Staan er al uitslagen op de KNHS-site?
robinbeekink schreef:Laurens heeft gewonnen!!! in de individuele proef stond Laurens Exequo (hoe schrijf je dat??¿¿) met Lara-Christin Clindworth met Chantre W.
En wat dachten jullie van Chantal van Lanen???
Ze heeft bij de Junioren alle 3 de proeven gewonnen met haar paard Beaujolais!!! In de Individuele proef wist ze maarliefst meer dan 75% te halen!