deze week had ik weer wedstrijd , wel dichterbij , maar ik had weer 7 wp’s!!!!
nu 4 met soraya en 3 met shetan!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dolfijns schreef:zeg ik wil niet vervelend doen maar hoe f...k je dat, ik ben tevreden met 1 punt hoor.
Gefeliciteerd
Soraya92 schreef:ik snap je niet helemaal, ik ben gewoon blij dat ik na 2 wedstrijden 14 wp’s heb ,niet arro ofzo (of bedoel jij het helemaal anders
)
love_sodera schreef:whaha Sor you go girl!!!!
hier heb je idd veel finale's zo ong elk zich zelf respecterend concours met n btje ruimte enzo heeft n finale...
reddytobias schreef:love_sodera schreef:whaha Sor you go girl!!!!
hier heb je idd veel finale's zo ong elk zich zelf respecterend concours met n btje ruimte enzo heeft n finale...
hoor je dat sor...we moet daarheen!!
dolfijns schreef:ja het is al laat en ik moet een zwaarder muntstuk nemen voor het valt, had inderdaad niet door dt het voor springen was, buiten dat vind ik het nog een goede prestatie en kom ik met springen toch ook wel thuis met maar 1 punt hoor. de eerste gaat meestal goed en de tweede krijgt ie meer haast en dan vliegen de balken tijdens de barage gewoon rond tja het lijkt dan wel of ze red bull op hebben.
Maar je mag er gewoon trots op zijn dat je in twee wedstrijden 14 punten hebt. bedoelde er verder niet raars mee. Dus nogmaals gefeliciteerd