Piaffe schreef:Ik heb al gewonnen als ik met ee fijn gevoel van mijn paard af stap. Soms heb ik dan 154 punten, soms heb ik dan 168 punten. Dat laatste heb ik natuurlijk het liefste, maar mijn gevoel is wel het doorslaggevende.
Ik heb ook wel eens gereden en er geen fijn gevoel over gehad en toch 160 punten en 3e prijs gereden. Dan kom ik niet tevreden thuis en heb ik geen wingevoel.
Gevoel is voor mij doorslaggevend.
Ben het er helemaal mee eens. Afgelopen zondag reed ik in Nibbixwoud. Kleine wedstrijd. De 1e proef heb ik heerlijk gereden, kwam de jury uit zijn hokje dat mijn paardje veel te diep liep. Klopte ook wel een beetje maar ik was blij dat ik op 2 teugels druk had en daar bleef lopen want 2 weken terug gingen we alleen maar bokkend en steigerend de bak door. De jury ga mij dus aanwijzingen waar ik aan moest gaan werken. De 2e proef heb ik dus gereden zoals hij dat dus zou willen, kon niet echt oefenen want de buitenbak was te nat om daar in te rijden en met 25 in. stappen op het harde kan je niet gaan puzzelen, bleek ik in die proef 1e te zijn met 166 punten. Vond zelf mijn paardje nog niet echt bevesitigend lopen. Leuk zo'n punt en prijs maar echt tevreden... NEE!