Boven de 170 punten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lovelyhorses

Re: Boven de 170 punten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 16:40

hallo

ik zou naar de L gaan...met genoeg winstpunten zou ik niet wachten om naar een hoger niveau te gaan de jury heeft al laten merken dat jullie paard / pony erg gewaardeerd word en je zou ook geen winstpunten rijden als de jury het niet goed vond dus ik zou gewoon op me gemak naar de L gaan... je kan dan altijd nog een pauze in lassen.

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:53

Je hoeft toch ook niet meteen met 10 wp over naar de L1? Je rijdt gewoon alle klasses helemaal uit tot de 20! Dan heb je een stuk meer ervaring opgedaan met je jonge paard. Al vind ik dat je met een 4-jarige best L1 kan starten, dat moet die makkelijk kunnen hoor!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 15:30

De L1 is toch meer een uitdaging met moeilijkere figuren enz.
Als de B gaat vervelen zou ik lekker overgaan en dan gewoon de L1 helemaal uitrijden en dan zo op je gemak doorstromen naar de hogere klasses..

Ik kan me voorstellen dat als je elke keer zulke punten rijdt en de oefeningen met gemak doet dat je een nieuwe uitdaging wilt! Maar als je dochter het nog leuk vindt om deze proeven te rijden zou ik nog in de B blijven...