Wanneer een ruiterster?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CGJ12

Re: Wanneer een ruiterster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 14:47

Pas wel even op!

Je moet de paarden zelf volledig door de M1 en de M2 hebben geloodsd.
Dus als je met de eerste 2 paarden gelijk doorrijdt in de LT kun je die ruiterster voorlopig wel vergeten.......... (dan mag je geen M1 meer starten Haha!)

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 14:52

lindaB schreef:
Odie schreef:
Als je met 3 paarden in het M1 ben begonnen en tot aan Z2+10 heb gereden kun je er 1 aanvragen

of als je met 5 paarden in het M1 ben begonnen en die allemaal tot en met Z1+5 heb gereden.

en op hoeveel zit je al?

Gaat deze regel ook op als je het deels met pony`s en deels met paarden voor elkaar krijgt? (dus: 2 pony`s van zadelmak tot Z2+10 & 1 paard van zadelmak tot Z2+10)

nee helaas, anders had ik m ook al! Moet nu nog 9 wp in het Z2 rijden met Ritmo... lukt vast wel.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 15:22

Volgens mij 5 paarden Z1 + 5 of 3 paarden Z2 +3.

Helaas voor mij geldt nu de regel dat je een combinatie geweest moet zijn vanaf de M en dat ben ik niet geweest.

Alleen mn eerste paard heb ik gereden vanaf B t/m ZZ-L met 2, de andere heb ik meteen Z of ZZ gestart. Maar ja, dan maar niet hoor. Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 15:42

Suzanne F. schreef:
Alleen mn eerste paard heb ik gereden vanaf B t/m ZZ-L met 2, de andere heb ik meteen Z of ZZ gestart. Maar ja, dan maar niet hoor. Haha!

Het moet ook wél een beetje exclusief blijven natuurlijk.
Je moet nu ook aantonen met een TRENSJE te kunnen rijden ........ Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 15:45

DE KNHS site zegt dan ook het volgende:

"Ruiters en amazones die uitzonderlijke prestaties in de disciplines springen, dressuur en eventing behalen, kunnen in aanmerking komen voor de KNHS Ruiterster

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 16:08

Zep schreef:
DE KNHS site zegt dan ook het volgende:

"Ruiters en amazones die uitzonderlijke prestaties in de disciplines springen, dressuur en eventing behalen, kunnen in aanmerking komen voor de KNHS Ruiterster

Ja nou???? Wat heb IK dan gedaan? Hahhaa Haha! Knipoog

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 19:43

Haha!

Citaat:
Voorwaarden Ruiterster

*
U heeft in één kalenderjaar met hetzelfde paard zowel een winstpunt in de klasse Z-dressuur, Z-springen als in de klasse Z-samengesteld behaald;
*
U heeft in één kalenderjaar met hetzelfde paard zowel een winstpunt in de klasse Z-dressuur, Z-springen als in het mennen klasse Z behaald;
*
U heeft in één kalenderjaar met hetzelfde paard zowel vijf winstpunten in de klasse Z-springen als in de klasse Z-dressuur behaald;
*
U heeft drie paarden tot Z2-dressuur met tien winstpunten gebracht, waarbij u het paard zelf moet hebben opgeleid vanaf minimaal M1-niveau (geen tijdlimiet van toepassing). Als combinatie heeft u alle klassen vanaf de M1 doorlopen en het paard mag hieraan voorafgaand niet op een hoger niveau zijn uitgebracht.
*
U heeft drie paarden tot ZZ-springen met tien winstpunten gebracht, waarbij u het paard zelf moet hebben opgeleid vanaf minimaal M-niveau (geen tijdlimiet van toepassing). Als combinatie heeft u alle klassen vanaf de M doorlopen en het paard mag hieraan voorafgaand niet op een hoger niveau zijn uitgebracht.
*
U heeft drie paarden tot Z-samengesteld met tien winstpunten gebracht, waarbij u het paard zelf moet hebben opgeleid vanaf minimaal L-niveau (geen tijdlimiet van toepassing). Als combinatie heeft u alle klassen vanaf de L doorlopen en het paard mag hieraan voorafgaand niet op een hoger niveau zijn uitgebracht.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 20:35

Het komt er dus op neer dat het behalen van de ruiterster gewoon meer kost nu. Haha!

Alle klasses doorlopen vanaf de M1 tot en met Z2 plus 10. Hoeveel starts zijn dat maal hoeveel inschrijfgeld?? En dat maal 3 paarden met een startkaart. Knipoog

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 20:38

Suzanne F. schreef:
Het komt er dus op neer dat het behalen van de ruiterster gewoon meer kost nu. Haha!

Alle klasses doorlopen vanaf de M1 tot en met Z2 plus 10. Hoeveel starts zijn dat maal hoeveel inschrijfgeld?? En dat maal 3 paarden met een startkaart. Knipoog

Hoe doen ze dat dan met mensen die hun klasses niet uitrijden? gewoon één keer m1 m2 z1 en z2 starten Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 21:19

Ja zoals ik dus..

Ja lekker poedersuiker dus...anders had ik mn sterretje al gehad. Verdrietig

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 21:24

En wat nou als je aan de voorwaarden voldoet maar je wel nog bij de pony's rijdt?

Odie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 22:42

Neej helaassss, Dikke Pech voor de ponymeisjes, maar alleen wat je bij de paarden hebt gepresteerd telt mee...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:43

KarinvdM schreef:
Volgens mij was dat "vroeger" zo.

Ruiterster

waar heb je dat precies vandaan??
staat er ook wat over sportpredikaten?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 00:00

Wouter24 schreef:
Suzanne F. schreef:

Hoe doen ze dat dan met mensen die hun klasses niet uitrijden? gewoon één keer m1 m2 z1 en z2 starten Haha!

Er staat DOORLOPEN Wouter.......... niet INLOPEN of MEEDOEN.......... Knipoog

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 00:55

reddytobias schreef:
KarinvdM schreef:
Volgens mij was dat "vroeger" zo.
Ruiterster

waar heb je dat precies vandaan??
staat er ook wat over sportpredikaten?

Je ziet toch potverdikkeme wel dat het webadres is www.KNHS.nl!!! Waar zou het dan vandaan komen. Gestoord

Sportpredikaten kun je vinden bij het stamboek van je paard/pony.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 01:07

Sammie schreef:
Je ziet toch potverdikkeme wel dat het webadres is www.KNHS.nl!!! Waar zou het dan vandaan komen. Gestoord

Sportpredikaten kun je vinden bij het stamboek van je paard/pony.

Haha! Haha! Haha!

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 11:50

aan GGJ12
even over het woord ''looser'' ik heb wel een NHS speld, jaja en die krijg je ook nie zomaar, tenzij je Internationaal iets voor de vroegere NHS iets betekend hebt. Enne die ruiterster kan ik binnenkort ook op mn jas spelden. dat kan ik je verzekeren en dan zal ik hier op bokt er een mooie foto van plaatsen Bloos

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 11:56

Plaats dan ook direct even wat recent gereden percentages? -dit voordat we allemaal direct in aanbidding voor je op de grond vallen..

Oh nee wacht. Met deze reactie geef ik natuurlijk alleen maar aan dat ik jaloers ben Rolleyes

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 12:04

yokie schreef:
Plaats dan ook direct even wat recent gereden percentages? -dit voordat we allemaal direct in aanbidding voor je op de grond vallen..

Oh nee wacht. Met deze reactie geef ik natuurlijk alleen maar aan dat ik jaloers ben Rolleyes

Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 12:12

Yokie *LOL* Haha!.

Overigens, ben ik de enige die leest TOT Z2 + 10? Er staat geen tot en met, dus zou het niet Z1 + 10 zijn Schijnheilig ?

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 12:20

yokie schreef:

Haha!

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 12:22

Anoukie schreef:
Yokie *LOL* Haha!.

Overigens, ben ik de enige die leest TOT Z2 + 10? Er staat geen tot en met, dus zou het niet Z1 + 10 zijn Schijnheilig ?

Nagelbijten / Gniffelen Dat zou het vignet 'ruiterster' wel wat in waarde laten dalen he?

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 12:31

yokie schreef:
Anoukie schreef:
Yokie *LOL* Haha!.

Nagelbijten / Gniffelen Dat zou het vignet 'ruiterster' wel wat in waarde laten dalen he?

Nou en of, dan kunnen wij dat aanvraagformulier binnenkort ook wel eens gaan opsturen nietwaar Knipoog?

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 13:07

yokie schreef:
Ja maar dat mag wel hoor, geeft nie. www.indoorzeeland.nl

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 13:13

Barbara_m schreef:
Ja maar dat mag wel hoor, geeft nie. www.indoorzeeland.nl

Heb je een reclamebureau nodig om je resultaten op de markt te zetten? Dat is namelijk wat ik te zien krijg met jouw link Haha!