Je moet de paarden zelf volledig door de M1 en de M2 hebben geloodsd.
Dus als je met de eerste 2 paarden gelijk doorrijdt in de LT kun je die ruiterster voorlopig wel vergeten.......... (dan mag je geen M1 meer starten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lindaB schreef:Odie schreef:Als je met 3 paarden in het M1 ben begonnen en tot aan Z2+10 heb gereden kun je er 1 aanvragen
of als je met 5 paarden in het M1 ben begonnen en die allemaal tot en met Z1+5 heb gereden.
en op hoeveel zit je al?
Gaat deze regel ook op als je het deels met pony`s en deels met paarden voor elkaar krijgt? (dus: 2 pony`s van zadelmak tot Z2+10 & 1 paard van zadelmak tot Z2+10)
Suzanne F. schreef:Alleen mn eerste paard heb ik gereden vanaf B t/m ZZ-L met 2, de andere heb ik meteen Z of ZZ gestart. Maar ja, dan maar niet hoor.
Zep schreef:DE KNHS site zegt dan ook het volgende:
"Ruiters en amazones die uitzonderlijke prestaties in de disciplines springen, dressuur en eventing behalen, kunnen in aanmerking komen voor de KNHS Ruiterster
Citaat:Voorwaarden Ruiterster
*
U heeft in één kalenderjaar met hetzelfde paard zowel een winstpunt in de klasse Z-dressuur, Z-springen als in de klasse Z-samengesteld behaald;
*
U heeft in één kalenderjaar met hetzelfde paard zowel een winstpunt in de klasse Z-dressuur, Z-springen als in het mennen klasse Z behaald;
*
U heeft in één kalenderjaar met hetzelfde paard zowel vijf winstpunten in de klasse Z-springen als in de klasse Z-dressuur behaald;
*
U heeft drie paarden tot Z2-dressuur met tien winstpunten gebracht, waarbij u het paard zelf moet hebben opgeleid vanaf minimaal M1-niveau (geen tijdlimiet van toepassing). Als combinatie heeft u alle klassen vanaf de M1 doorlopen en het paard mag hieraan voorafgaand niet op een hoger niveau zijn uitgebracht.
*
U heeft drie paarden tot ZZ-springen met tien winstpunten gebracht, waarbij u het paard zelf moet hebben opgeleid vanaf minimaal M-niveau (geen tijdlimiet van toepassing). Als combinatie heeft u alle klassen vanaf de M doorlopen en het paard mag hieraan voorafgaand niet op een hoger niveau zijn uitgebracht.
*
U heeft drie paarden tot Z-samengesteld met tien winstpunten gebracht, waarbij u het paard zelf moet hebben opgeleid vanaf minimaal L-niveau (geen tijdlimiet van toepassing). Als combinatie heeft u alle klassen vanaf de L doorlopen en het paard mag hieraan voorafgaand niet op een hoger niveau zijn uitgebracht.
Suzanne F. schreef:Het komt er dus op neer dat het behalen van de ruiterster gewoon meer kost nu.![]()
Alle klasses doorlopen vanaf de M1 tot en met Z2 plus 10. Hoeveel starts zijn dat maal hoeveel inschrijfgeld?? En dat maal 3 paarden met een startkaart.
KarinvdM schreef:
Wouter24 schreef:Suzanne F. schreef:Het komt er dus op neer dat het behalen van de ruiterster gewoon meer kost nu.![]()
Alle klasses doorlopen vanaf de M1 tot en met Z2 plus 10. Hoeveel starts zijn dat maal hoeveel inschrijfgeld?? En dat maal 3 paarden met een startkaart.
Hoe doen ze dat dan met mensen die hun klasses niet uitrijden? gewoon één keer m1 m2 z1 en z2 starten
reddytobias schreef:KarinvdM schreef:
waar heb je dat precies vandaan??
staat er ook wat over sportpredikaten?
Sammie schreef:Je ziet toch potverdikkeme wel dat het webadres is www.KNHS.nl!!! Waar zou het dan vandaan komen.![]()
Sportpredikaten kun je vinden bij het stamboek van je paard/pony.
yokie schreef:Plaats dan ook direct even wat recent gereden percentages? -dit voordat we allemaal direct in aanbidding voor je op de grond vallen..
Oh nee wacht. Met deze reactie geef ik natuurlijk alleen maar aan dat ik jaloers ben
yokie schreef:Plaats dan ook direct even wat recent gereden percentages? -dit voordat we allemaal direct in aanbidding voor je op de grond vallen..
Oh nee wacht. Met deze reactie geef ik natuurlijk alleen maar aan dat ik jaloers ben
Anoukie schreef:Yokie![]()
.
Overigens, ben ik de enige die leest TOT Z2 + 10? Er staat geen tot en met, dus zou het niet Z1 + 10 zijn?
yokie schreef:Anoukie schreef:Yokie![]()
.
Overigens, ben ik de enige die leest TOT Z2 + 10? Er staat geen tot en met, dus zou het niet Z1 + 10 zijn?
Dat zou het vignet 'ruiterster' wel wat in waarde laten dalen he?
Ja maar dat mag wel hoor, geeft nie. www.indoorzeeland.nl
Barbara_m schreef: