Pfff dramatisch dieptepunt..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Chocopasta

Re: Pfff dramatisch dieptepunt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 18:53

Als ik dat zo hoor, is het eerder dat de jury streng/onredelijk is, dan dat jij slecht hebt gereden, maar dat weet ik natuurlijk niet Lachen
Komt vast wel weer goed, succes voor de aankomende wedstrijden!!!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 19:30

Dank je!

Odie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 20:10

Zorg ervoor dat ze de volgende keer dat je start niet om je heen kunnen, dat ze altijd voor elk onderdeel minimaal een zesje moeten noteren, omdat er echt niets te vinden is wat er aan mankeert. Succes! Laat je niet uit het veld slaan door 1 keer onterecht lage punten!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 20:28

Pff ben ik even blij dat ik zondag in Zoelen moest jureren. Haha!

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 22:19

Balen zeg! Zo'n wedstrijd heeft denk ik iedereen wel eens een keer!
Even proef analyseren, punten&commentaar lezen, nuttige dingen er uit halen en de rest heel gauw vergeten en weer lekker verder trainen is t beste medicijn hiervoor denk ik!
Dan maar ff lekker denken dat die jury niet helemaal fijn bij zn hoofd is en hopen dat je die voorlopig ff niet meer tegen komt.
Komt vast wel weer goed aangezien je je andere punten wel lekker vlot bij elkaar gereden heb!
Suc6 verder!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 11:04

Suzanne F. schreef:
Pff ben ik even blij dat ik zondag in Zoelen moest jureren. Haha!

Welke klasse(s) heb jij gejureerd?

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 14:19

Namen van juryleden mogen zeker niet genoemd worden Clown . Ik zit regelmatig voor mijn eigen belang bij jury's erbij. Heb een jury meegemaakt in Avezaath die gewoon 0-en en 1-en uitdeelde. Schrok ervan. Dat maak je ook bijna niet mee toch? Maar als je iets niet uitvoerd, dan kun je (in zijn theorie) ook geen punt voor krijgen. Die was dus wel erg duidelijk, wat ook wel keer goed is. Ik dacht dat diegene ook in de 133 uitkwam...nou zelfs in de B moet je daar aardig wat voor doen....dus voor een paar missers zo laag eindigen...pfff...moeilijk oordelen dus...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 14:34

Ach ik vind het niet zo erg. Ik jureerde zondag in Zoelen het ochtendprogramma, B t/m L2, ponies en paarden.

A.s zondag moet ik in Kapel Avezaath jureren, het avondprogramma, ook B t/m L2.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 14:39

Suzanne F. schreef:
Ach ik vind het niet zo erg. Ik jureerde zondag in Zoelen het ochtendprogramma, B t/m L2, ponies en paarden.

A.s zondag moet ik in Kapel Avezaath jureren, het avondprogramma, ook B t/m L2.

Bij de Roskam Haha! . Heb de startlijst al doorgenomen. Krijg je aardig wat bekenden van mij over de vloer... Haha!. Succes iig. Moet je dus van 17.00 tot 22.45 ofzo alleen maar B t/m L2 jureren...zwaar vermoeiend of niet, dezelfde proeven steeds?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 14:52

Ja van 17.15 tot 20.45 uur. Ja das een lange zit hoor! Tegen het einde aan moet je jezelf echt dwingen om je concentratie erbij te houden en rechtop te blijven zitten en geinterresseerd terug te groeten. Haha! Knipoog

Ik wil niet weten wie de bekenden van jou zijn. Knipoog Ik ken alleen J. Wildermans met de leuke Gribaldi merrie. Ze heeft wel wat van Votje weg. Ach gut

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 15:09

Suzanne F. schreef:
Ja van 17.15 tot 20.45 uur. Ja das een lange zit hoor! Tegen het einde aan moet je jezelf echt dwingen om je concentratie erbij te houden en rechtop te blijven zitten en geinterresseerd terug te groeten. Haha! Knipoog

Ik wil niet weten wie de bekenden van jou zijn. Knipoog Ik ken alleen J. Wildermans met de leuke Gribaldi merrie. Ze heeft wel wat van Votje weg. Ach gut

Ja die ja!! Verder alle ruiters van de Roskam natuurlijk. Reed ik tot 1-1-2005 namelijk vanaf mijn 8e af. Ik weet niet, volgens mij start Jacqueline nu inmiddels L2 of niet? Ze had vorig weekend iig weer 2x 1e prijs dacht ik. Maar ze heeft nu een ruin staan, ook een super mooie, maar wat zwaarder. Weet niet of die nu ook van Gribaldi was of van Ferro. Uit dezelfde moeder.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 15:14

Hermesdeux schreef:
volgens mij start Jacqueline nu inmiddels L2 of niet? Ze had vorig weekend iig weer 2x 1e prijs dacht ik.

L2 ja en vorige week was ze 2 x tweede met 160 pnt. Knipoog

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 15:17

Suzanne F. schreef:
Hermesdeux schreef:
volgens mij start Jacqueline nu inmiddels L2 of niet? Ze had vorig weekend iig weer 2x 1e prijs dacht ik.

L2 ja en vorige week was ze 2 x tweede met 160 pnt. Knipoog

Nee, had het ff opgezocht tussen de uitslagen op de site van de Roskam, 2x 1e met 165 en 158.... Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 15:19

Nou zondag in Zoelen niet... Haha! Knipoog