Komt vast wel weer goed, succes voor de aankomende wedstrijden!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Suzanne F. schreef:Pff ben ik even blij dat ik zondag in Zoelen moest jureren.
. Ik zit regelmatig voor mijn eigen belang bij jury's erbij. Heb een jury meegemaakt in Avezaath die gewoon 0-en en 1-en uitdeelde. Schrok ervan. Dat maak je ook bijna niet mee toch? Maar als je iets niet uitvoerd, dan kun je (in zijn theorie) ook geen punt voor krijgen. Die was dus wel erg duidelijk, wat ook wel keer goed is. Ik dacht dat diegene ook in de 133 uitkwam...nou zelfs in de B moet je daar aardig wat voor doen....dus voor een paar missers zo laag eindigen...pfff...moeilijk oordelen dus... Suzanne F. schreef:Ach ik vind het niet zo erg. Ik jureerde zondag in Zoelen het ochtendprogramma, B t/m L2, ponies en paarden.
A.s zondag moet ik in Kapel Avezaath jureren, het avondprogramma, ook B t/m L2.
. Heb de startlijst al doorgenomen. Krijg je aardig wat bekenden van mij over de vloer...
. Succes iig. Moet je dus van 17.00 tot 22.45 ofzo alleen maar B t/m L2 jureren...zwaar vermoeiend of niet, dezelfde proeven steeds?
Ik ken alleen J. Wildermans met de leuke Gribaldi merrie. Ze heeft wel wat van Votje weg.
Suzanne F. schreef:Ja van 17.15 tot 20.45 uur. Ja das een lange zit hoor! Tegen het einde aan moet je jezelf echt dwingen om je concentratie erbij te houden en rechtop te blijven zitten en geinterresseerd terug te groeten.![]()
![]()
Ik wil niet weten wie de bekenden van jou zijn.Ik ken alleen J. Wildermans met de leuke Gribaldi merrie. Ze heeft wel wat van Votje weg.
Hermesdeux schreef:volgens mij start Jacqueline nu inmiddels L2 of niet? Ze had vorig weekend iig weer 2x 1e prijs dacht ik.
Suzanne F. schreef:Hermesdeux schreef:volgens mij start Jacqueline nu inmiddels L2 of niet? Ze had vorig weekend iig weer 2x 1e prijs dacht ik.
L2 ja en vorige week was ze 2 x tweede met 160 pnt.