Wanneer heb je dat dan gedaan? Ochja, ik hoef het eigenlijk ook niet te weten.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vonneke schreef:Meedoen is leuk, maar winnen is het belangrijkste.
Zou een beetje raar zijn als ik iedere week thuis kwam met 142 punten en dan stond te juichen omdat meedoen toch belangrijker is dan winnen.![]()
Tuurlijk rijd ik om te winnen, zou een beetje een raar idee zijn om volop te lessen en veel tijd en geld in wedstrijden te steken en dan te zeggen, och wat maakt het uit, meedoen is belangrijker als winnen
maar och niet iedereen heeft dezelfde prioriteiten met wedstrijden rijden.
JusTinn schreef:vonneke schreef:Meedoen is leuk, maar winnen is het belangrijkste.
Zou een beetje raar zijn als ik iedere week thuis kwam met 142 punten en dan stond te juichen omdat meedoen toch belangrijker is dan winnen.![]()
Tuurlijk rijd ik om te winnen, zou een beetje een raar idee zijn om volop te lessen en veel tijd en geld in wedstrijden te steken en dan te zeggen, och wat maakt het uit, meedoen is belangrijker als winnen
prioriteiten ?¿?
sorry maar als jij een ruiter bent die alleen wil winnen,winnen,winnen zal je niet zo ver komen!Je moet rijden omdat je dat leuk vind! Niet alleen voor de prijzen! Als ik een parcour heb gereden met 8 balken op de grond , hoef ik helemaal niet te balen als een stekker , omdat ze misschien juist heel lekker liep!
Sorry maar als iemand alleen maar rijd om te winnen .....daar moet ik van kotsen!
en al zou je elke week thuiskomen met 142 , wat dan ? vergaat de wereld ? dan betekend het alleen maar dat je beter moet gaan trainen en rijden , er zijn dan punten om te verbeteren!kortom daar leer je van!
Karin schreef:Ik vraag me af hoe de TS had gereageerd als zij zelf net buiten de prijzen was gevallen doordat iemand HC had gestart en er met een prijs vandoor was gegaan.
De organisatie maakt hier een slechte beurt. HC = HC en daar horen ook de regels voor HC-starten bij.
reddytobias schreef:ik denk dat ik de volgende x ook maar Z ga, te eerste doen er minder mee, en ten tweede...meer prijzengeld!!
vonneke schreef:Tuurlijk rijd ik om te winnen, zou een beetje een raar idee zijn om volop te lessen en veel tijd en geld in wedstrijden te steken en dan te zeggen, och wat maakt het uit, meedoen is belangrijker als winnen