illegaal L2 gestart, 3de met 163 :P

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: illegaal L2 gestart, 3de met 163 :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 23:26

Het is me niet helemaal duidelijk. Op het moment dat je dit schreef was je onderschrift L1+9. Daarna ben je illegaal L2 gestart maar je hebt wel je laatste punt in het L1 gehaald Verward
Wanneer heb je dat dan gedaan? Ochja, ik hoef het eigenlijk ook niet te weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 23:35

gisteren Tong uitsteken

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 00:03

Wees er maar trots op, op die prijs. Ik walg van je houding. Als een vereniging zoiets bij mij had willen doen, had ik erop gestaan dat ze gewoon HC op de startlijst en de coupons hadden gezet. Dit is echt een typisch geval van 'winnen is belangrijker dan meedoen'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 09:41

Meedoen is leuk, maar winnen is het belangrijkste.

Zou een beetje raar zijn als ik iedere week thuis kwam met 142 punten en dan stond te juichen omdat meedoen toch belangrijker is dan winnen. Koe

Tuurlijk rijd ik om te winnen, zou een beetje een raar idee zijn om volop te lessen en veel tijd en geld in wedstrijden te steken en dan te zeggen, och wat maakt het uit, meedoen is belangrijker als winnen

maar och niet iedereen heeft dezelfde prioriteiten met wedstrijden rijden.

Dromen

JusTinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 12:30

vonneke schreef:

Zou een beetje raar zijn als ik iedere week thuis kwam met 142 punten en dan stond te juichen omdat meedoen toch belangrijker is dan winnen. Koe

Tuurlijk rijd ik om te winnen, zou een beetje een raar idee zijn om volop te lessen en veel tijd en geld in wedstrijden te steken en dan te zeggen, och wat maakt het uit, meedoen is belangrijker als winnen

Dromen

prioriteiten ?¿?

sorry maar als jij een ruiter bent die alleen wil winnen,winnen,winnen zal je niet zo ver komen!Je moet rijden omdat je dat leuk vind! Niet alleen voor de prijzen! Als ik een parcour heb gereden met 8 balken op de grond , hoef ik helemaal niet te balen als een stekker , omdat ze misschien juist heel lekker liep!

Sorry maar als iemand alleen maar rijd om te winnen ..... Misselijk daar moet ik van kotsen!

en al zou je elke week thuiskomen met 142 , wat dan ? vergaat de wereld ? dan betekend het alleen maar dat je beter moet gaan trainen en rijden , er zijn dan punten om te verbeteren!kortom daar leer je van!

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 12:31

JusTinn schreef:
vonneke schreef:

Dromen

prioriteiten ?¿?

sorry maar als jij een ruiter bent die alleen wil winnen,winnen,winnen zal je niet zo ver komen!Je moet rijden omdat je dat leuk vind! Niet alleen voor de prijzen! Als ik een parcour heb gereden met 8 balken op de grond , hoef ik helemaal niet te balen als een stekker , omdat ze misschien juist heel lekker liep!

Sorry maar als iemand alleen maar rijd om te winnen ..... Misselijk daar moet ik van kotsen!

en al zou je elke week thuiskomen met 142 , wat dan ? vergaat de wereld ? dan betekend het alleen maar dat je beter moet gaan trainen en rijden , er zijn dan punten om te verbeteren!kortom daar leer je van!

je haalt me de woorden uit mn mond JusTinn!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 13:01

IDD Justin spreekt!! Vork

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 13:13

Karin schreef:
Ik vraag me af hoe de TS had gereageerd als zij zelf net buiten de prijzen was gevallen doordat iemand HC had gestart en er met een prijs vandoor was gegaan.

De organisatie maakt hier een slechte beurt. HC = HC en daar horen ook de regels voor HC-starten bij.

Amen!

Belachelijke actie dit! Idd, hoe had je het zelf gevonden???
Tsss, sommige mensen.........

Leuk dat je nu weet dat je L2 klaar bent maar dat had je ook geweten zonder die prijs!! Als je je punten vergelijkt met de rest van de starts.Enne, een goede jury punt heus niet anders als er HC op de coupon staat hoor.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 13:34

het idd gewoon heel stom!! ze zijn gewoon in overtreding!! dan zou iedereen dus in een andere klasse kunnen starten...want ach...daar zijn ook prijzen in te verdienen!!

ik denk dat ik de volgende x ook maar Z ga, te eerste doen er minder mee, en ten tweede...meer prijzengeld!! Haha!

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 13:36

reddytobias schreef:
ik denk dat ik de volgende x ook maar Z ga, te eerste doen er minder mee, en ten tweede...meer prijzengeld!! Haha!

Goede plan!! Ik doe met je mee Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 14:33

vonneke schreef:

Ik vind het toch vrij triest als je ook op een oneerlijke manier rijdt om te winnen.

Maar goed, misschien leest de KNHS hier wel mee. Knipoog

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 14:38

vonneke schreef:

Dromen

Nou sorry, ik ben blijer met 2 winstpunten en geen plaatsing, dan eerste worden met bijvoorbeeld maar 150 punten... In het laatste geval zou ik gewonnen hebben, maar heb ik die beker dan ook verdiend? En ga je dan met een goed gevoel naar huis? Ik niet hoor, ook al ben ik eerste.

Overigens een prijs weghalen in een categorie waar je niet thuis hoort (want op het moment van starten had je de punten nog niet eens) vind ik ronduit asociaal.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 17:05

vonneke schreef:

Dromen

ja vind ik ook, als ik thuis al het idee heb dat ik die dag 140 punten ga halen blijf ik thuis en train ik even door Lachen

iedereen wil toch in de prijzen zitten? daar train je thuis toch voor ? je traint toch naar iets toe.. tenminste lijkt mij zo, of jullie moeten nu vinden dat wij van een heel andere planeet komen ofzo Koe al moet ik toegeven dat ik wel liever een winstpunt heb dan gewonnen heb zonder een winstpunt, al is het prijzengeld altijd wel fijn meegenomen Knipoog

wat maakt die ene keer nou uit, het was bij haar thuis op stal, sommige bokkers kunnen zich er blijkbaar wel erg druk om maken, woehoewww Slapen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 17:15

jammer dat er weer zo'n discussie ontstaat.

Vonneke; gefeliciteerd met je punten, zo te zien ben je klaar voor de L2, veel succes!

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 18:51

Als je zo'n topic plaats waarin dingen genoemd worden die absoluut niet volgens de regels gegaan zijn, kun je een discussie verwachten!!

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 00:34

ik ken wel iemand die een hoge naam heeft en bij het knhs werkt Knipoog , en die hier op bokt sinds kort een accountje bezit ... oeioeioei Tong uitsteken

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 01:58

je rijdt alleen maar om te winnen??
tsja.... kan... ik rij o.a wedstrijden om te kijken hoe wij als combinatie vooruit gaan ... wat je in een periode hebt geleerd.. tsja een prijs is mooi meegenomen, ALS DIE LEGAAL GEWONNEN IS !!
ik vind het triest dat het zo moet gaan Slapen

Kimmy-is-mijn-schatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 17:34

vonneke schreef:

Dromen

Bij mij is dit dan weer net andersom..
Tuurlijk rijd ik ook om te winnen.. Iedereen vind het leuk om te winnen, maar als dat je enige doel is..
Ik heb liever dat ik een lekker gevoel heb over de proef en we goed vooruit gaan.. en dan maken de punten me niet zo heel veel uit.. Jah tis natuurlijk niet leuk als je alleen maar 142 punten rijd.. maar al heb je dat een x.. als je gevoel maar goed is.. Nee als je echt een baggerproef hebt gereden.. maar als je maar wel 1e bent hea.. voel je je dangoed??.. Nagelbijten / Gniffelen