Professionalisering in de paardensport

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CGJ12

Re: Professionalisering in de paardensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 01:24

Fleurtje100 schreef:
Wij hebben ook weleens stagiares gehad van terra dierverzorging. Sommige hadden nog nooit een paard gezien van dichtbij, ze waren er een beetje bang van, maar het waren toch wel "mooie beesten".
Nog net iets gevaarlijker waren de types die al jaren rijervaring hadden en al hun wilde verzorgpony's zelfstandig hadden getemd en ingereden.

Vooral als zo een je dan komt vertellen dat je paard niet goed is opgevoed (hij had haar in galop zijn stal mee ingesleurd) en dat zij hem maar eens een flinke schop daarvoor had gegeven, en ik voortaan strenger moest zijn tegen hem. Meestal gingen ze er wel vanuit dat ze met deze opleiding een stal gingen managen of "fokhengsten" gingen rijden later. Achja dan zitten de HBO'ers nog een stukje beter denk ik.

Oh, wat herkenbaar.....
Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 01:28

Haha! het is gewoon triest... maar wel grappig om te lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 08:34

om nog even terig te komen op de sponsoring en hier niet direct off-topic te gaan heb ik een ander topic geopend:
viewtopic.php?f=29&t=382710

Want hoe hoe zit het nu met de belasting en sponsoring. Kun je daar echt zo veel geld in kwijt?

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 10:32

Waarom is iedereen altijd zo bevooroordeeld van mensen die een opleiding hebben gevolgd in deurne??

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 10:40

stalleke schreef:
Waarom is iedereen altijd zo bevooroordeeld van mensen die een opleiding hebben gevolgd in deurne??

Ach joh, dat is gewoon afgunst Haha!