Het weer was geweldig, ik zit hier met een enorm verbrand hoofd, het rijden ging best fijn, en de uitslag was helemaal leuk! Eerste proef liep ze niet zo fijn, tweede al ietsjes beter en losser, maar ik verwachtte er niets van. We hadden de prijsuiteiking gemist omdat we de paarden aan t laden waren, dus toen we daarna naar het secretariaat liepen, kwam de moeder van Stef (stalgenootje die ook in de B startte) met haar armen vol coupons, rozetten en bekers naar ons toe gelopen
Wat bleek; Stef was derde in de eerste proef met 164 punten, en ik was derde in de tweede proef met 156 punten. Verder had ik in de eerste proef 159, dus mijn dag kon niet meer stuk! We hebben met z'n allen de hele middag lekker bij het springen gezeten, en nog even Marian (Ankie1) zien rijden, zag er netjes uit Marian!Al met al was het een geweldige dag, en in twee wedstrijden kom ik met vier winstpunten en twee bekers thuis, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Maar nog net een prijsje en met dit paard is een keer tijdsoverschrijding eigenlijk juist wel heel goed. En toen nog een rondje L HC met helaas 2 stops maar uiteindelijk wel rond geweest en dat was het doel. Prima dagje dus!
(trots trots trots)
Ik rij nog wel, maar alleen in het bos als het mooi weer is