Ook "house" kür voor Kirsten Beckers

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yokie

Re: Ook "house" kür voor Kirsten Beckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 16:46

Anoukie schreef:
horselover23 schreef:
[Maar die heeft al meerdere kuren gemaakt, dus origineel ben je dan niet meer Anouk. Knipoog
[/quote]

Wrom niet Haha!? Misschien had ik wel de eerste DJ/kurmaker Haha!, ik denk niet dat bijv. Theo DJ is Knipoog.

Daarbij heeft Anoukie's personal kurmaker toch te kampen met zeeeer diverse wensen/ideëen/eisen van diverse mensen Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 16:55

yokie schreef:
Daarbij heeft Anoukie's personal kurmaker toch te kampen met zeeeer diverse wensen/ideëen/eisen van diverse mensen Haha!

Ach, hoe KOM je erbij,... Schijnheilig

Hij is momenteel bezig met de kur van iemand die hijzelf omschrijft als "een van de moeilijkste tot nu toe" Knipoog. Niet vanwege de kur an sich overigens hoor... Knipoog Maar de persoon is zooooooo veeleisend Clown...

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 16:55

Anoukie schreef:
Ben benieuwd wie DJ Tiesto aan de haak gaat slaan Haha!?

Voor een uurtje draaien ben je al minimaal een ton kwijt, word een erg kostbaar muziekstukje dan ben ik bang Tong uitsteken

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 17:01

Anoukie schreef:
Hij is momenteel bezig met de kur van iemand die hijzelf omschrijft als "een van de moeilijkste tot nu toe" Knipoog. Niet vanwege de kur an sich overigens hoor... Knipoog Maar de persoon is zooooooo veeleisend Clown...

Die persoon wil gewoon kwaliteit Haha!

En op zich is dat natuurlijk niet verkeerd; dat het rijden van een kur toch vaker voorkomt (het wordt ook meer en meer beschikbaar in de basissport) EN dat de mensen die een kur rijden ook echt hun best ervoor willen doen. Maakt het voor het publiek wel zo leuk!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 17:08

Mwa, ik heb gehoord dat er nogal wat poen omgaat in de paardenwereld Wouter Knipoog, een tonnetje meer of minder maakt toch niet uit Haha!?

Yokie, zelf vind ik de kur het leukste onderdeel van de dressuursport. Het wordt nu steeds toegankelijker voor de basisruiters en dat is inderdaad heel mooi. Wij hebben onze klanten ook liever kritisch, wanneer ze dan blij zijn met het resultaat kunnen wij ook tevreden zijn Haha!.

Als je naar een wedstrijd kur op muziek gaat luisteren, valt de kwaliteit van het muziekstuk nog vaak tegen (is mijn bescheiden mening tenminste), ook op hoger niveau. Hopelijk wordt dat in de toekomst nog beter!

sanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 17:27

Anoukie schreef:
Als je naar een wedstrijd kur op muziek gaat luisteren, valt de kwaliteit van het muziekstuk nog vaak tegen (is mijn bescheiden mening tenminste), ook op hoger niveau. Hopelijk wordt dat in de toekomst nog beter!

Ben ik helemaal met je eens! Ik vind het ook erg jammer dat er vaak netjes wordt gereden op muziek die klinkt alsof er nauwelijks tijd en moeite aan is besteed. Het is natuurlijk ook jammer als er dan niet netjes wordt gereden, maar eh ik bedoel maar. De muziek kan juist zo iets speciaals maken van een combinatie. Wie wil er nou niet dat zijn publiek kippevel krijgt van, of mee staat de dansen met zijn muziek?

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 17:49

Ik vind het geweldig! OK dan!

Alhoewel ik Erik ook wel aanzie om de eerste skihutkur te laten maken Haha!

Het blijft iig origineel Ja

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 18:42

Tyrza schreef:
Ik vind het geweldig! OK dan!

Alhoewel ik Erik ook wel aanzie om de eerste skihutkur te laten maken Haha!

Het blijft iig origineel Ja

Maar of het geaardeerd wordt... Kijk nou nou edward met zn kur. Ik vind het geweldig, maar stel je nou voor dat een GP-ruiter die niet in het kader zit en deze kur rijdt, wordt dit vast minder gewaardeerd. Het is wel een risico.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 18:45

Dat is zo, Barbara Lachen

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 18:47

Risico? Skihut en carnaval-muziek kenmerkt zich doordat het blijft hangen, als het nummer voorbij is blijf je het in je hoofd als het ware zingen en bovendien is het altijd vrolijke, "positieve" feestmuziek. Het enige risico dat je imo loopt is dat de muziek een positief gevoel opwekt bij de jury en dat dat ook nog blijft hangen! Wat wil je nou nog meer? Cool

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 19:01

Ik ben benieuwd! De wat klassiekere muziek vind ik vaak wel wat mooier. Dat is toch nog net wat sierlijker, zoals een paard ook is. Hoewel het soms zo ook wel leuk kan zijn. Met NIC zuidlaren, ik dacht vorig jaar, had iemand aan het eind piepende remmen toen ze voor de laatste keer groette, dat was echt prachtig! En paste ook mooi omdat ze een stevige, flitsende kür had.

oot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 19:03

Ik ben blij met alle nieuwe inbreng van de diverse mensen.
Nadat Slings en Kerkhof hebben aangekondigd om voor een groter publiek te gaan schrijven en Edward aan de house is, lijkt het wel in te zijn om een bekend persoon aan je kür te verbinden.

Iemand voor Vader Abraham, Golden Earing of mag Oot-Productions ook?!?

En wat als Eric D nu eens en feestkür maakt..... Gaaf toch.
Ik ben en blijf van mening: hoe meer aandacht aan de kür zal worden gegeven hoe meer kwaliteit en diversiteit er komt en hoe meer wedstrijden.
1 ding moet wel bovenaan komen te staan en dat is kwaliteit. Zoals je nu al leest komen er echt regels mbt kwaliteit, geluidsniveau e.d.

In iedergeval is al ruim bewezen dat het maken van een kür prima met een computer in samenwerking met synthesizers en geluidsmodules.

De kür is hot! Vingers aflikken

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 19:05

Ik kijk absoluut uit naar de kur van kirsten. Ik ben benieuwd, ookal ben ik van mening dattie niet bij de jury's in de smaak zal vallen. Maar ja, de tijd zal het leren.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 19:21

Lachen zeg! Ben benieuwd wat t gaat worden.

Als ik 1 x tring ??? Heb een toet toet toeter? Weet je wat ik wil? Haha!

Eeehm ik kijk Tiesto wel een keer lief aan. Knipoog

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 19:31

Suzanne F. schreef:
Als ik 1 x tring ??? Heb een toet toet toeter? Weet je wat ik wil? Haha!

Precies wat ik ook in gedachte had Suzanne! Lijkt me eigenlijk helemaal te gek.... heb dit jaar carnaval gemist, maar die kür van Kirsten wil ik zéker niet missen.

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 21:24

Ik zag die Erik al rondlopen op het losrijterrein in Zwolle afgelopen zondag, vroeg mij al af wat hij tussen de paarden deed. Ben heel benieuwd wat het gaat worden Haha!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 21:27

Ilsemarie schreef:
Ik ben benieuwd! De wat klassiekere muziek vind ik vaak wel wat mooier. Dat is toch nog net wat sierlijker, zoals een paard ook is. Hoewel het soms zo ook wel leuk kan zijn. Met NIC zuidlaren, ik dacht vorig jaar, had iemand aan het eind piepende remmen toen ze voor de laatste keer groette, dat was echt prachtig! En paste ook mooi omdat ze een stevige, flitsende kür had.

Ook die piepende remmen had Leida Strijk jaaaaaaren geleden al in haar kur zitten Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 22:28

Dat met die piepende remmen is helemaal niks voor mij.
Mijn paard heeft ABS...........

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 22:46

Volgens mij hoort de Jury de muziek niet eens in dat hokje. Tenminste dat vermoeden heb ik wel gekregen na nu zo'n heel wat Küren gezien te hebben.
Broere weet dit ook Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 22:54

Magique schreef:
Volgens mij hoort de Jury de muziek niet eens in dat hokje. Tenminste dat vermoeden heb ik wel gekregen na nu zo'n heel wat Küren gezien te hebben.

Voor de jury is het inderdaad een helse klus om überhaupt de cijfers voor de juiste onderdelen te geven.....

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 23:37

CGJ12 schreef:
Dat met die piepende remmen is helemaal niks voor mij.
Mijn paard heeft ABS...........

ook heeel belangrijk Haha!

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 23:38

CGJ12 schreef:
Magique schreef:

Voor de jury is het inderdaad een helse klus om überhaupt de cijfers voor de juiste onderdelen te geven.....

Dat doen ze toch al voor de wedstrijd bij Küren?