vonneke schreef:ik zet mijn paard ook altijd met het zadel op de trailer, maar niet op een 2 paards!!!
daar is wel erg weinig ruimte en zitten ze wel erg klem.
ik hoop voor je dat het snel beter gaat!!
anders misschien een keer proberen als je een indoor wedstrijd rijd om het dier binnen op te zadelen?
niet met 2 paards?? huh
oh ik vat het. wij hebben een 2 paard waar het schot nog niet in staat dus die van ons is daarom extra breed en normaal zit daar nog een schot tussen. sorry
maar goed.. idd zoals al vaker is aangegeven en jij zelf ook al zij ik denk dat er toch iets met het zadel is en daar moet dan toch naar gekeken worden maar nogmaals jij zij al dat dit ging gebeuren... als dit blijkt van niet dan zou ik toch zorgen dat die het thuis eerst af gaat leren... dat is misschien wel handiger... wat betreft dat hij jou aan het uitproberen was, ben ik met jullie eens maar ook niet helemaal, zo`n paard is zelf ook gestrest, jij waarschijnlijk ook en dan snappen ze het meestal niet meer.. die van mj bijvoorbeeld snapte gewoon niet dat die van die andere weg moest en wou daar naar toe steeds... maar goed je instructrise zal wel weten wat ze zegt... ik denk wel dat het ook een kwestie is van gaan, eigenlijk zou je ook is gewoon op een ander terrein gaan rijden, dan zit je zelf zonder spanning en dat werkt echt... en dat met de trailer... ik weet het verder ook niet.. die van mij doet dat gelukkig niet maar die heeft weer als nadeel dat die niet ff kan wachten totdat ik klaar ben met naar huis gaan... ik hoop voor jou dat het over gaat of idd dat er iets met je zadel is ofzo... iig veel succes!!!