Mara de Vries Nederlands kampioen, Robin volgde!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sanne_

Re: Mara de Vries Nederlands kampioen, Robin volgde!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 00:24

Sullie97 schreef:
Astrid ook gefeliciteerd, heel knap hoor, want dit was niet met haar EK-pony!

Nee, het was Flo! En als ik me niet vergis was het DE Flo, Modderbeeks Flo, waar Carmen van der Mark vroeger mee reed. Zij werd er in haar laatste seizoen nog reserve NKB-kampioen Z1 mee (NKB, nostalgie Lachen ).
Ik heb Astrid zien losrijden zaterdag en het zag er zo fijn uit. Eerst even lekker energie kwijtraken, zijn hele lichaam loswerken en dan fijn aan de hulpen stellen. Dat zouden meer mensen moeten doen Haha! !

Ik schrok wel een beetje van de puntenvrschillen in de D/E-M1...sjonge alleen de eerste 5 hadden gemiddeld >60% zeg...Bovendien waren de jury's het niet heelmaal met elkaar eens, een ruiter had bv 146 en 167...In het Z2 ook niet helemaal, daar stond Asrid L. 1e en 8e, Henriette Ruitenbeek 3e en 10e...Anne vd Weerd 4e en 15e. Ik vind dat zo jammer op zon belangrijke wedstrijd...Hoe kan dat toch, op zo'n niveau, zo verschillende uitslagen?

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 00:41

sanne_ schreef:
Sullie97 schreef:
Astrid ook gefeliciteerd, heel knap hoor, want dit was niet met haar EK-pony!

Nee, het was Flo! En als ik me niet vergis was het DE Flo, Modderbeeks Flo, waar Carmen van der Mark vroeger mee reed. Zij werd er in haar laatste seizoen nog reserve NKB-kampioen Z1 mee (NKB, nostalgie Lachen ).
Ik heb Astrid zien losrijden zaterdag en het zag er zo fijn uit. Eerst even lekker energie kwijtraken, zijn hele lichaam loswerken en dan fijn aan de hulpen stellen. Dat zouden meer mensen moeten doen Haha! !

Ik schrok wel een beetje van de puntenvrschillen in de D/E-M1...sjonge alleen de eerste 5 hadden gemiddeld >60% zeg...Bovendien waren de jury's het niet heelmaal met elkaar eens, een ruiter had bv 146 en 167...In het Z2 ook niet helemaal, daar stond Asrid L. 1e en 8e, Henriette Ruitenbeek 3e en 10e...Anne vd Weerd 4e en 15e. Ik vind dat zo jammer op zon belangrijke wedstrijd...Hoe kan dat toch, op zo'n niveau, zo verschillende uitslagen?

Die ruiter met 146 en 167 pnt die ken ik, Lonneke van Erp. Dat is best wel opvallend, want van de zomer had ze ook zulke punten: 148 en 175. Haar zus, Janneke, had qua plaatsingspunten ook zo'n groot verschil, maar dat was een jaar geleden.

sanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 00:53

Ik ken ze ook allebei, goed zelfs! ik geef les op hun ponyclub. Janneke had zaterdag nogal pech, het begin van haar proef ging de mist in wat resulteerde in lage punten, maar gelukkig wist ze Mark weer eens geniaal op te pakken toen Mark eenmaal bekomen was van zijn draf-fobie liep hij fantastisch, ik heb hem nog nooit zo goed zien gaan.

Lonneke had inderdaad afgelopen zomer ook een groot verschil in punten, maar dat was met haar andere pony (Marroussia). Maarre...wie ben jij dan?? Ik wordt nu wel nieuwsgierig hihi

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 09:26

Die Flo is een gaaf beestje, ik ken hem nog van toen Carmen erop zat. Hij was toen wel altijd heel erg nerveus, maar goed, hij was toen ook nog jong geloof ik.

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 11:20

Mara super gedaan gefeliciteerd OK dan! Daar mag je ook wel even een traantje om laten hoor Tong uitsteken

Robin, Astrid en Lotte gefeliciteerd !! (Ma da had ik al gezegd ) Tong uitsteken

Iedereen natuurlijk!!

Ik vond het wel onwijs laat om nog een goeie prestatie neer te zetten..

Jammer van Inge en Chantal dacht dat die wel iets hoger in het klassement zouden komen.. Verdrietig

rosanrosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 17:42

Gefeliciteerd!!

Weet iemand wat Laurens v Sliepenbeek had gedaan??
Ik had van hem toch meer verwacht..

mastenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 19:13

Die was 11de geloof ik. Heel erg jammer.
Ik vindt dat zo'n geweldige pony, die Hoby.

annetjuh1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 19:49

netjes hoor!
gefeliciteerd!!

heel veel succes op het EK!!!
wanneer is die??

mastenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 20:41

29t/m 31 juli in pratoini del vivaro, italië

Powerlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 07:30

mastenbroek schreef:
29t/m 31 juli in pratoini del vivaro, italië

zoooo lau, dat weet je goed! ga je kijken??? Koe

Powerlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 07:31

mastenbroek schreef:
Die was 11de geloof ik. Heel erg jammer.
Ik vindt dat zo'n geweldige pony, die Hoby.

ja...hoby is idd echt een super gaaf beest......

mastenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 09:44

heheh, zou wel willen, maar krijg mn moeder niet zo gek denk ik. Haha!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 10:41

sanne_ schreef:

Goeie vraag. Mijn punten lagen wel aardig bij elkaar (152/159) maar dan is het toch wel errug vreemd dat je bij de ene jury 17e staat, en bij de ander 3e!

Jammer ook dat er bij mijn 152-er weinig commentaar op stond. DIe jury gaf veel combinaties in de 160, en dan ineens bij mij niet. IK geef geen commentaar op zijn manier van jureren, maar ik had toch wel graag willen weten wat die meneer had willen zien! Nu weet ik nog niet waar het probleem zat, ik vond het zelf (en toeschouwers ook) een erg nette proef!

En als je dan zo'n verschil in plaatsing hebt en niet weet hoe dat kan... toch een beetje zonde!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 14:06

sanne_ schreef:

Nou ik vond het echt nergens op lijken. Niets ontspannenheid, alleen maar gespannen en veel te kort in de hals. De pony kan zijn benen apart omhoog gooien in zijn uitgestrekte draf, maar dat is dan ook alles. Maar dat is mijn mening...

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 14:09

Zoro schreef:
Jammer van Inge en Chantal dacht dat die wel iets hoger in het klassement zouden komen.. Verdrietig

Leuk dat je dat zegt Knipoog .
Ik vond mijn punten ook echt heel erg onterecht. Heb nog nooit zo laag gescoord en een heleboel cijfers waren ook zó raar!
Het grappigste is nog wel dat ik Mevr. Eijsink (hoofdjury) ook op onze kringkampioenschappen heb gehad. Toen liep Mazzel helemaal niet goed en had ook nog eens fouten en toen had ik 66%. Nu liep hij 3x beter (en zoveel zelfkennis heb ik nog echt wel) en had ik 59%. Heel apart... Volgens mij wilden deze juryleden me écht geen punten geven Verward

Powerlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 15:41

ja...ik ben het helemaal eens over de jurering....en dan vooral bij C...maar ja, we moeten het er maar mee doen he!

sanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 20:38

sjaantje schreef:
sanne_ schreef:

Nou ik vond het echt nergens op lijken. Niets ontspannenheid, alleen maar gespannen en veel te kort in de hals. De pony kan zijn benen apart omhoog gooien in zijn uitgestrekte draf, maar dat is dan ook alles. Maar dat is mijn mening...

Okee, dat kan ook. Ik weet alleen wel dat Flo een heetkikkertje is hoor, en ik denk dat Astrid er heel goed mee omgaat. Ik heb haar zelfs een paar minuten in verlichte zit zien galopperen terwijl de pony de tijd van zn leven had, zo leek het wel. Daarna kon ze weer aan het werk. Soms wil hij inderdaad wat overijverig worden en krult hij zich wat op, maar dat weet ze wel goed te bewerken en je ziet haar fijn toerijden. Denk ik. Maar as you said...
Citaat:
Maar dat is mijn mening...

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 15:23

mastenbroek schreef:
heheh, zou wel willen, maar krijg mn moeder niet zo gek denk ik. Haha!

hey lau

als jij gaat wil ik ook mee he Tong uitsteken dat doet mn ma wel Schijnheilig ik weet zeker dat ze dat goed vind. Haha niet dus, helaas.

mastenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 18:11

Hahaha. Ik weet niet, best kans dat ik de mijne nog wel zo ver krijg als Mara er mag rijden. Knipoog Maar we wouden wellicht ook nog een ander buiternlands concours bezoeken. denk niet dat ze dan vrolijk naar allebij gaat. Haha!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 19:27

jeej.. lekker laat.. maar alsnog gefeliciteerd mara..

hel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 19:48

Oud topic

M59

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 19:49

HEEl oud topic

miesie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 19:59

Ze is alle oude topics omhoog aant halen