En een zwarte cap, van LAS ofzo dacht ik. Vind m wel mooi voor de dressuur iig. En binnenkort misschien een zwart hoedje, want als ik een hoedje koop koop ik een zwarte

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Belli schreef:Hay
heb mezelf net het nieuwe jasje van pikeur aangeschaft:
en binnekort voor de eerste keer starten met mn dressuurfrack!!! jeej kijk er zo naar uit!
Ik draag zelf alles het liefst zwart, jasje zwart, hoed zwart, laarzen zwart, hoofdstel zwart, alles zwart! Ik vind blauw met zwart gecombineerd niet mooi, maar das ieders eigen smaak he!!
ZOEN xxx
Barbara_m schreef:Volgens mij is dit een cavallo-jasje.
De rijrokken van kentucky zitten veel mooier. Ik heb de mijne al 3 jaar en hij zit onwijs mooi.
VValar schreef:Barbara_m schreef:Volgens mij is dit een cavallo-jasje.
De rijrokken van kentucky zitten veel mooier. Ik heb de mijne al 3 jaar en hij zit onwijs mooi.
Dit is geen rijrok, maar een rijjasje (idd van Cavallo). Persoonlijk vind ik het niet mooi, maar ieder z'n ding.
love_sodera schreef:whaha ik rijd met n donkerblauwe ponyclub trui ( je mag bij ons op de club pas n rijjasje als je M bent en 16 ofzo iets) en k heb gewoon n zwarte cap op, vind het niet lelijk ofzo!
Shanna16 schreef:love_sodera schreef:whaha ik rijd met n donkerblauwe ponyclub trui ( je mag bij ons op de club pas n rijjasje als je M bent en 16 ofzo iets) en k heb gewoon n zwarte cap op, vind het niet lelijk ofzo!
Barbara_m schreef:Volgens mij is dit een cavallo-jasje.
Alina schreef:Jemig,dan val ik wel heel erg uit de toon!Ik start mijn hysterische Numero Uno-zoon voor het eerst deze week en draag een zwarte rijjas met d.blauwe bodyprotector erover!!!