Dressuur rijjasjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ctal

Re: Dressuur rijjasjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 16:26

Ik heb een zwarte van Cavallo, vind het model zelf wel chique. Iets langer is het, niet zo'n wannabe rokjas de voorkant is wel 'normaal'.
En een zwarte cap, van LAS ofzo dacht ik. Vind m wel mooi voor de dressuur iig. En binnenkort misschien een zwart hoedje, want als ik een hoedje koop koop ik een zwarte Lachen

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 16:48

Belli schreef:
Hay

heb mezelf net het nieuwe jasje van pikeur aangeschaft:
Afbeelding

en binnekort voor de eerste keer starten met mn dressuurfrack!!! jeej kijk er zo naar uit!

Ik draag zelf alles het liefst zwart, jasje zwart, hoed zwart, laarzen zwart, hoofdstel zwart, alles zwart! Ik vind blauw met zwart gecombineerd niet mooi, maar das ieders eigen smaak he!!

ZOEN xxx

Volgens mij is dit een cavallo-jasje.
De rijrokken van kentucky zitten veel mooier. Ik heb de mijne al 3 jaar en hij zit onwijs mooi.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 16:50

Ik heb een donkerblauw pikeurrijjasje en een blauwe GPA pikeurhelm

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 16:57

Barbara_m schreef:
De rijrokken van kentucky zitten veel mooier. Ik heb de mijne al 3 jaar en hij zit onwijs mooi.

Dit is geen rijrok, maar een rijjasje (idd van Cavallo Knipoog ). Persoonlijk vind ik het niet mooi, maar ieder z'n ding.

mastenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 20:59

Ik heb een zwart Pikeur jasje model Diana en een grijs pikeur springjasje met zwarte kraag en zilverenrandje, die heb ik op maat laten maken dus heb geen idee wat voor model het is.
En met dressuur heb ik een zwart hoedje en met springen een mn GPA helm.

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 11:27

Ik heb een jasje van Cavallo. Heel mooi model, goed getailleerd, beter dan Pikeur vond ik. Is niet goedkoop, maar dat is pikeur ook niet. Zelfde prijsklasse dacht ik.

Wat ik ook mooi aan dit jasje vond is dat het een bordeauxrode voering heeft.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 11:29

ik vind könings laarzen super, erg mooie boog, ik laat ze maken en dan de boog extra hoog, echt sjiek Ja heb de met de extra harde buitenkant, en de zachte binnenkant, gebruik ze elke dag met rijden en zien er nu nog goed uit en niet snel kapot, en heb een paar voor wedstrijden.

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 12:44

Ik heb ook een pikeur diana jasje hij zit als gegoten als zeg ik et zelf haha met daarbij een gpa cap.. maar die is niet echt zwart...

Afbeelding

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 12:52

VValar schreef:
Barbara_m schreef:

Dit is geen rijrok, maar een rijjasje (idd van Cavallo Knipoog ). Persoonlijk vind ik het niet mooi, maar ieder z'n ding.

Ja dat zag en zei ik. Dit was een cavallo-jasje.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 13:05

love_sodera schreef:
whaha ik rijd met n donkerblauwe ponyclub trui ( je mag bij ons op de club pas n rijjasje als je M bent en 16 ofzo iets Rolleyes) en k heb gewoon n zwarte cap op, vind het niet lelijk ofzo!

Nou, niet zeuren dan Haha! Ik ben 17, M2 en mag nog steeds niet met een jasje! Tong uitsteken

Ik ben zelf wel op zoek naar een jasje omdat het in de Z wel mag, denk dat ik gewoon een zwarte doe hoor Ja Heb ook een zwarte cap.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 14:36

Shanna16 schreef:
love_sodera schreef:
whaha ik rijd met n donkerblauwe ponyclub trui ( je mag bij ons op de club pas n rijjasje als je M bent en 16 ofzo iets Rolleyes) en k heb gewoon n zwarte cap op, vind het niet lelijk ofzo!

Nou, niet zeuren dan Haha! Ik ben 17, M2 en mag nog steeds niet met een jasje! Tong uitsteken

Ik ben zelf wel op zoek naar een jasje omdat het in de Z wel mag, denk dat ik gewoon een zwarte doe hoor Ja Heb ook een zwarte cap.[/quot
Dan kijk je er zeker wel erg naar uit om dat jasje aan te mogen??? Ik vind een trui niet zo erg mooi, maar ja wat moet dat moet he?

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 15:24

Barbara_m schreef:

[/quote]

Hay... heb dat net besteld bij DIVOZA, en daar staat duidelijk bij dat het van pikeur is Gaaaap , getver!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 15:59

Ik heb de wollen Pikeur Diana, ik vind ze geweldig.
Ik start in zwart/creme.

Ik vind dat bij een wedstrijd alles moet matchen, of blauw, of zwart, of wit of creme, niet door elkaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 19:56

Zwart jasje van Horka, en een GPA helm zwart/grijs met zilveren streep

heb tich verschillende jasjes aangehad maar niets paste of zat mooi, deze is de mooiste maar nog niet naar mijn zin.

ga er na de zomer eentje laten maken.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 23:09

Ik heb bij ons in de ruitersportwinkel de allernieuwste collectie van pikeur zien hangen... Vingers aflikken ... Het zijn donkerbruine met creme of geheel creme jasjes. Past super mooi bij die allernieuwste carbon helm van pikeur (jaja die hele dure van 1200 euro) echt bizar als je de show wilt stelen bij... euhm tja springen denk ik. Niet bij dressuur. Hoewel, in Duitsland mag je nu ook met heel veel kleuren jasjes rijden. De rijrokken van kentucky worden al standaard in 5 kleuren gemaakt. Kun je zien dat we nog een hoop van onze ooster-buren kunnen leren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 23:31

oo ik zit hier gewoon te kwijlen!!!

heb je plaatjes?????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 00:01

Afbeelding

dit is ie, kost bij calevo al 1290,- en zal waarschijnlijk in nederland nog meer kosten. dacht ik dat ik al een dure helm had met mijn GPA van 400 euro. kun je er gewoon 3 van kopen dus Tong uitsteken

rijjasjes heb ik jammergenoeg niet kunnen vinden

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 00:14

Ik heb uitgesnede jasje, engels jachtjasje.
Het jasje van cavallo lijkt veel op dit jasje.

Afbeelding
Het donkere jasje maar bij die van mij is het rood geel.

Voor de rijrubrieken heb ik een tweedjasje, ook heel erg leuk maar mag jammer genoeg niet gedragen worden bij de dressuur.
Afbeelding

Voor de slecht weer buitenwedstrijden heb ik ook een Horka jasje omdat hier geen wol inzit en het geen probleem is dat deze nat wordt.

Gr Em

astridastrid bedankt voor de links van de foto's.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 00:19

En hier nog een plaatje van de GPA

Afbeelding

Ik wilde deze cap eerst ook aanschaffen totdat ik de prijs hoorde. Heb toen maar bedankt. Toch is hij wel super mooi.

nicole0180

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 10:06

ik heb een rijjas Kentucky Concours met en een goud randje aan de kraag en een Pikeur Diana donkerblauw en ook met een goud randje aan de kraag

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 10:30

Ik heb een blauwe wollen Pikeur Diana met een blauw hoedje (en zwarte laarzen).
Met springen heb ik hetzelfde jasje aan en mijn GPA Carbon helm.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 12:12

Jammer dat het toch best prijzig is om verschillende wedstrijdtenues aan te schaffen he? Anders had ik het wel geweten, dan had ik van alles gekocht!!!

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 12:36

Jemig,dan val ik wel heel erg uit de toon! Haha! Ik start mijn hysterische Numero Uno-zoon voor het eerst deze week en draag een zwarte rijjas met d.blauwe bodyprotector erover!!! Bloos

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 12:48

Alina schreef:
Jemig,dan val ik wel heel erg uit de toon! Haha! Ik start mijn hysterische Numero Uno-zoon voor het eerst deze week en draag een zwarte rijjas met d.blauwe bodyprotector erover!!! Bloos

wel veilig, toch?

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 13:00

Moet me ff verbeteren op mijn vorige bericht Haha! het is idd een cavallo ganimedes, maar rijfrack is van pikeur. Sorry voor het foutje!!

xxx