Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
love_sander schreef:@YvonneS, Jij gaat vast naar Pesse,,? Is voor jou toch maar een klein stukje rijden? Maar dan nog kunnen de wegen glad zijn. Ik ga Zaterdag naar Steenwijk. Ik zie wel wat ze doen
KarinvdM schreef:De doorgaande wegen is geen probleem, maar het erf af komen wel. Ook zullen de parkeerterreinen bij maneges niet schoon zijn. Daar kom je dus niet weer zo makkelijk weg...
YvonneS schreef:love_sander schreef:@YvonneS, Jij gaat vast naar Pesse,,? Is voor jou toch maar een klein stukje rijden? Maar dan nog kunnen de wegen glad zijn. Ik ga Zaterdag naar Steenwijk. Ik zie wel wat ze doen
Nee was dat maar waar!! Pesse is pony's dit weekend. Ik rij bij de paarden en moet naar Hardenberg. Das voor mij een dik half uur rijden. Ben vanavond nog naar de manege in Pesse geweest en dat was goed te doen. Alleen bij de manege zelf was het oppassen geblazen.
Elisa2 schreef:Ik moet zaterdag in Arnhem zuid bij manege Ruimzicht maar ik weet niet hoe je daar moet losrijden..weet iemand dat?
YvonneS schreef:KarinvdM schreef:De doorgaande wegen is geen probleem, maar het erf af komen wel. Ook zullen de parkeerterreinen bij maneges niet schoon zijn. Daar kom je dus niet weer zo makkelijk weg...
Ga jij wel naar Hardenberg dan?? Zag je op de lijst staan. Als het zaterdag de hele dag dooit ga ik denk ik wel heen, maar we bekijken het zaterdag.
KarinvdM schreef:De doorgaande wegen is geen probleem, maar het erf af komen wel. Ook zullen de parkeerterreinen bij maneges niet schoon zijn. Daar kom je dus niet weer zo makkelijk weg...
Jeannette schreef:Ik moet naar Spijkerboor, maar dat dijkje....en dan moet je nog naar beneden de dijk af.
Ik weet het ook nog niet, ik heb al wel veel afmeldingen gezien op internet.