Zal het NK doorgaan met deze weersomstandigheden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hoipiepeloii

Re: Zal het NK doorgaan met deze weersomstandigheden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 21:18

Ik doe niet mee aan de discussie over het wel en wee van het "NK", ik bedoel gewoon de KNHS kampioenschappen.

Ik hoop wel dat het doorgaat hoor, en dat lijkt me ook wel. Dat lassen ze niet zomaar af.

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 21:31

van de KNHS site:

Citaat:
De eerste theorieles van de voltigeleiderscursus is vanavond (3-3-2005) afgelast, maar het Rondje Educatie "Presteren kun je leren" en de bijscholing Federatievertegenwoordigers (Het Blanke Schot, Uddel) gaan vanavond wél door. Het KNHS Indoorkampioenschap gaat aankomend weekend ook door.

dus...het gaat door! haal de sneeuwkettingen maar vast tevoorschijn! Haha!

nicole0180

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 22:04

de wegen zijn ook wel goed te doen hoor!!! alleen om weg te komen uit een woonwijk is moeilijk Haha!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 09:23

marije1987 schreef:
Meestal worden kampioenschappen niet snel afgelast..

Waarom bij mij wel dan *snik* Tong uitsteken maar dat was door de MKZ, maar toen hadden ze het gewoon afgelast!!!! Ach gut Dat doe je toch niet met een NK lijkt mij? Die verzet je toch? Ik vond het maar helemaal niks! Maar dat zal ook komen omdat het mijn laatste seizoen met mn superponytje was (kampioen M springen).....

=x=
PS Ik ben blij dat ik nu niet helemaal naar Wanroij hoef. En wie beweert dat Wanroij in midden-nederland en centraal gelegen ligt ==> Ga eens leren kaart lezen!!!!! Clown

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 18:27

hesterv schreef:
marije1987 schreef:
Meestal worden kampioenschappen niet snel afgelast..

Waarom bij mij wel dan *snik* Tong uitsteken maar dat was door de MKZ, maar toen hadden ze het gewoon afgelast!!!! Ach gut Dat doe je toch niet met een NK lijkt mij? Die verzet je toch? Ik vond het maar helemaal niks! Maar dat zal ook komen omdat het mijn laatste seizoen met mn superponytje was (kampioen M springen).....

Ik had het van de zomer, toen reed ik in het L1 op de regiokampioenschappen en toen werd het tweede deel ook afgelast. Wel enorm balen, want ik had mij toen wel bij de laatste 20 geselecteerd. Maar we hadden zo langzamerhand snorkels en zwemvliezen nodig om nog over het veld te komen Haha! Dus het was wel het meest verstandige om te doen. Knipoog

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 20:39

frunnik schreef:
Ik had het van de zomer, toen reed ik in het L1 op de regiokampioenschappen en toen werd het tweede deel ook afgelast. Wel enorm balen, want ik had mij toen wel bij de laatste 20 geselecteerd. Maar we hadden zo langzamerhand snorkels en zwemvliezen nodig om nog over het veld te komen Haha! Dus het was wel het meest verstandige om te doen. Knipoog

Ja ik reed datzelfde kampioenschap in de L2...maar dat sloeg nergens op uiteindelijk! was het maar afgelast toen, een weekje later was het supermooi weer!

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 23:34

Ragne schreef:
frunnik schreef:

Ja ik reed datzelfde kampioenschap in de L2...maar dat sloeg nergens op uiteindelijk! was het maar afgelast toen, een weekje later was het supermooi weer!

Ja ik vind het jammer dat dat soort gelegenheden dan niet verplaatst worden, het is voor de basissportruiters toch iets waar je naartoe traint en eigenlijk het hoogst haalbare.

En nou weer die sneeuwval Verdrietig vind het echt verschrikkelijk voor de kinderen die nu door het weer verstek moeten laten gaan Ach gut