Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:De eerste theorieles van de voltigeleiderscursus is vanavond (3-3-2005) afgelast, maar het Rondje Educatie "Presteren kun je leren" en de bijscholing Federatievertegenwoordigers (Het Blanke Schot, Uddel) gaan vanavond wél door. Het KNHS Indoorkampioenschap gaat aankomend weekend ook door.
marije1987 schreef:Meestal worden kampioenschappen niet snel afgelast..
hesterv schreef:marije1987 schreef:Meestal worden kampioenschappen niet snel afgelast..
Waarom bij mij wel dan *snik*maar dat was door de MKZ, maar toen hadden ze het gewoon afgelast!!!!
Dat doe je toch niet met een NK lijkt mij? Die verzet je toch? Ik vond het maar helemaal niks! Maar dat zal ook komen omdat het mijn laatste seizoen met mn superponytje was (kampioen M springen).....
frunnik schreef:Ik had het van de zomer, toen reed ik in het L1 op de regiokampioenschappen en toen werd het tweede deel ook afgelast. Wel enorm balen, want ik had mij toen wel bij de laatste 20 geselecteerd. Maar we hadden zo langzamerhand snorkels en zwemvliezen nodig om nog over het veld te komenDus het was wel het meest verstandige om te doen.
Ragne schreef:frunnik schreef:Ik had het van de zomer, toen reed ik in het L1 op de regiokampioenschappen en toen werd het tweede deel ook afgelast. Wel enorm balen, want ik had mij toen wel bij de laatste 20 geselecteerd. Maar we hadden zo langzamerhand snorkels en zwemvliezen nodig om nog over het veld te komenDus het was wel het meest verstandige om te doen.
Ja ik reed datzelfde kampioenschap in de L2...maar dat sloeg nergens op uiteindelijk! was het maar afgelast toen, een weekje later was het supermooi weer!