Mijn allereerste wedstrijd. Dat was met Irma (die ik nu nog steeds rijd). Het was een gewone onderlinge wedstrijd (buiten). Het was zowel voor Irma als voor mij de allereerste wedstrijd. Irma moest toen nog veel leren. Het proefje heb ik gewoon in de bak gereden. Dus ik hoefde haar iig niet binnen de bordjes te houden
. Verder vond Irma het wel heel spannend en snapte er niet echt wat van volgens mij
. Was wel heel leuk, want ik starte 's ochtends. Dus ik had haar al de vorige avond ingevlochten. En toen ging ze de hele tijd schudden
ze zal wel denken, waar zijn mijn manen gebleven
? Zo leek het iig. De knotjes zaten btw de volgende dag nog wel goed
! Het proefje zelf ging opzich wel. Ze was wat snel en kijkerig, maar dat maakte mij niks uit. We hadden 147 punten. Onze echte officiele wedstrijd was in de zomer van 2003 (ongeveer een jaar of 2 later). Die wedstijd bevond zich op het zelfde terrein en werd door mijn club zelf georganiseerd. Ze kende het terrein al wel dus dat was wel fijn opzich. Nu moest ik alleen dus wel tussen de bordjes rijden en dat vond ze soms nog wel een beetje moeilijk. Ze hinnikte wel aardig veel in het begin. Verder was ze nog wel beetje kijkerig etc. maar de proefjes gingen goed. Ik starte 2 proefjes (klasse B) en ik had 158 en 159 punten + 6e prijs
. Was dus zeer tevreden. Nouja en zo verliep onze eerste wedstrijdjes een beetje