Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
picobello schreef:Ik heb ze gisteren dus toch ontvangen hoewel ik geen mail had ontvangen. Waarschijnlijk krijg ik dus volgende week nog een keer...
Maargoed, het systeem werkt dus toch
cornelie schreef:Aha, ik zit ook al een paar weken te wachten. Maar inderdaad geen bevestigingsmail gehad. Ga het nog maar eens proberen.
sysero_1 schreef:heeY
iK had ze ook bestelt op internet maar wij hadden ze binnen 1,5 week![]()
Groetjes
p.s. het gaat egt super met sysero we hebben al 6 winspunten en morgen weer wedstrijd
Ladyspot schreef:Ik heb zondagavond laat een mailtje gestuurd naar de KNHS om coupons na te bestellen. Heb geen bevestigingsmailtje of zo gehad, maar ze lagen donderdag in de bus.
Ik doe het nooit via die bestelling zeg maar op internet. Ik stuur altijd een mailtje naar info@knhs.nl en dan zet ik erin. Ik wil graag startcoupons nabestellen voor combinatienummer ......, dan naam van jezelf en naam van het paard. Dat gaat bij mij altijd goed en heb ze ALTIJD binnen 1 week op de mat liggen.
cornelie schreef:En ik heb nog steeds helemaal niks ontvangen. Ik zal het nog 1 x proberen. Of wordt dat naar de vereniging gestuurd ofzo?