ben veel te blij dat ie zo goed met kayla overweg kan en dat ie er fijn mee kan rijden. Dat is voor mij veel belangrijker aangezien ik niks liever wilde dan een goed nieuw baasje voor 'mijn' merrie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
obelixje schreef:tsja heb die dingen allemaal niet meegekregen dus ik kan daar niet over oordelen. Maar dat doet er ook niet toe.
ben veel te blij dat ie zo goed met kayla overweg kan en dat ie er fijn mee kan rijden. Dat is voor mij veel belangrijker aangezien ik niks liever wilde dan een goed nieuw baasje voor 'mijn' merrie
Samsam schreef:Ik hou ook niet van mensen die zich niet aan de regels houden en als je er wat van zegt ze een grote mond geven........
Pannie schreef:Samsam schreef:Ik hou ook niet van mensen die zich niet aan de regels houden en als je er wat van zegt ze een grote mond geven........
Dit bedoelde ik...en aangezien iedereen altijd naar 1 ervaring een oordeel over een ander heeft....ik heb dat ook zo. misschien verandert mijn oordeel over hem ooit nog wel eens...maar nu even niet! en k weet wel dat jij um al lang kent Kim...maar ik ken um alleen van momenten.