Indoor Brabant "Selectie" Liempde

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

obelixje

Re: Indoor Brabant "Selectie" Liempde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 19:25

tsja heb die dingen allemaal niet meegekregen dus ik kan daar niet over oordelen. Maar dat doet er ook niet toe.
ben veel te blij dat ie zo goed met kayla overweg kan en dat ie er fijn mee kan rijden. Dat is voor mij veel belangrijker aangezien ik niks liever wilde dan een goed nieuw baasje voor 'mijn' merrie Lachen

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:17

obelixje schreef:
tsja heb die dingen allemaal niet meegekregen dus ik kan daar niet over oordelen. Maar dat doet er ook niet toe.
ben veel te blij dat ie zo goed met kayla overweg kan en dat ie er fijn mee kan rijden. Dat is voor mij veel belangrijker aangezien ik niks liever wilde dan een goed nieuw baasje voor 'mijn' merrie Lachen

Ja dat is zeker waar dat snap ik wel...Ik zou ook niks anders willen dan dat mijn paard goed terecht kwam..

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 22:31

Samsam schreef:
Ik hou ook niet van mensen die zich niet aan de regels houden en als je er wat van zegt ze een grote mond geven........

Dit bedoelde ik...en aangezien iedereen altijd naar 1 ervaring een oordeel over een ander heeft....ik heb dat ook zo. misschien verandert mijn oordeel over hem ooit nog wel eens...maar nu even niet! en k weet wel dat jij um al lang kent Kim...maar ik ken um alleen van momenten.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 13:04

ik vind hem wel aardig. Maar Kees als je dit leest, gooi ajb die LELIJKE RABOBANK jas weg. Word je alleen maar knapper van Haha! . Eerlijk waar. Haha... Pling

Ienes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 10:21

Ik vind ook, dat ie die niet altijd aan hoeft te doen, zekr niet in de winter. Maar tja kees is zowieso een lekker ding Vingers aflikken of niet soms kees, hahahahaha Pling

vivumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 18:09

Pannie schreef:
Samsam schreef:
Ik hou ook niet van mensen die zich niet aan de regels houden en als je er wat van zegt ze een grote mond geven........

Dit bedoelde ik...en aangezien iedereen altijd naar 1 ervaring een oordeel over een ander heeft....ik heb dat ook zo. misschien verandert mijn oordeel over hem ooit nog wel eens...maar nu even niet! en k weet wel dat jij um al lang kent Kim...maar ik ken um alleen van momenten.

als je iemand kent van momenten hoef je er natuurlijk nog niet zo over te gaan banketstaaf als je niet eens weet wie hij eigenlijk is. als je nou straks kees echt goed kent, mag je daar over oordelen en dan gaan wij nog een keer een gesprek aan. maar op dit moment als je hem niet kent moet je je er je mond over houden!!!