Citaat:... als iedereen dat nu op die manier doet, zou er een hoop gezeur voorkomen worden. Maar zo zie je... de goeden moeten lijden onder de "slechten
Daar sluit ik me helemaal bij aan !
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:... als iedereen dat nu op die manier doet, zou er een hoop gezeur voorkomen worden. Maar zo zie je... de goeden moeten lijden onder de "slechten
Stennisje schreef:En hoe werkt het in het volgende geval?
Ik zag laatst iemand op een selectie in de B rijden met omgekeerde wielsporen.
Ik ben geen deelnemer en mag volgens het reglement geen protest indienen.
Mag ik dit wel bij de ringmeester (indien aanwezig) melden, en dat die dan bij de jury meldt? Of moet de jury het in dit geval zelf zien omdat degene ook zo de proef reed met die sporen? Het werd overigens niet gezien.
En in dit geval:
Stel ik sta bij een losrijring en zie dat iemand zijn paard onredelijk bestraft.
Kan ik daar, als niet-deelnemer, wat aan doen?
En als er in beide gevallen geen ringmeester is?
GeJe schreef:Mik_beer schreef:Of je doet ff opvliegerig, ze geeft toch een voorbeeld? Hoef jij je toch niet druk over te maken..
Ik ben 't wel met het reglement eens ja, ik vind alleen wel dat het KNHS er zelf ook op moet letten!
Als jurylid bén je op dat moment de KNHS....
laborah schreef:Stennisje schreef:En hoe werkt het in het volgende geval?
Ik zag laatst iemand op een selectie in de B rijden met omgekeerde wielsporen.
Ik ben geen deelnemer en mag volgens het reglement geen protest indienen.
Mag ik dit wel bij de ringmeester (indien aanwezig) melden, en dat die dan bij de jury meldt? Of moet de jury het in dit geval zelf zien omdat degene ook zo de proef reed met die sporen? Het werd overigens niet gezien.
Een ringmeester heeft niet dezelfde status als een steward en/of jurylid. In principe hoeft deze niet op zaken als optoming te letten daar zijn de stewards/juryleden voor.
Wat betreft de omgekeerde sporen kan je er wel een jurylid of steward op attent maken maar ik vind dat "not done" omdat dit onder het hoofdstuk klikken valt.