welke klasse mag?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmy-is-mijn-schatje

Re: welke klasse mag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 14:51

Sammie schreef:
Chrystal-gek schreef:
Sammie, vergeet niet de leeftijd van het paard, voor een bepaalde klasse moet een paard een bepaalde leeftijd hebben.

Dat doe ik toch ook niet, ik heb het over een paard van 5. Een 5 jarig paard mag naar mijn weten al Z1 starten.

Minimale leeftijd M = 5 jaar en minimale leeftijd Z = 6 jaar..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 15:37

Chrystal-gek schreef:
Sammie, zoals ik al zei, ik weet niet welke leeftijd, welke klasse, ik weet alleen dat de leeftijd er ook nog mee te maken heeft.
Waarom kwoot (bb) je mij dan in hemelsnaam? om mij ff te vertellen dat ik de leeftijd moet vergeten wat ik niet eens doe

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 06:35

Sammie schreef:
Chrystal-gek schreef:
Sammie, zoals ik al zei, ik weet niet welke leeftijd, welke klasse, ik weet alleen dat de leeftijd er ook nog mee te maken heeft.
Waarom kwoot (bb) je mij dan in hemelsnaam? om mij ff te vertellen dat ik de leeftijd moet vergeten wat ik niet eens doe

Jow zeg, doe eens even rustig aan.
Ten eerste heb ik geen tekst van jouw geqoute (tot nu toe dan), schreef alleen jouw naam op om het stukje tekst wat jij geplaatst had aan te halen.

Daarnaast was het een aanvulling (niet voor jou dan misschien, maar voor diegenen die dat eventueel vergeten waren om het dan maar zo te zeggen) en geen aanval.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 12:36

Ik doe rustig, maar je noemt mijn naam en dat betekend dus dat je het tegen mij hebt. Als je iets in het algemeen bedoelt had je mijn naam niet hoeven te kwooten. Clown

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 19:14

Ook goed, jij je zin.
Bij deze mijn excuses Clown

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 16:07

Sammie, vergeet niet de leeftijd van het paard, voor een bepaalde klasse moet een paard een bepaalde leeftijd hebben.
[/quote]
Dat doe ik toch ook niet, ik heb het over een paard van 5. Een 5 jarig paard mag naar mijn weten al Z1 starten.
[/quote]

Minimale leeftijd M = 5 jaar en minimale leeftijd Z = 6 jaar..[/quote]

Volgens mij mag je echt met een 5-jarige al in de Z starten, mits jezelf al twee keer Z bent geweest. Met een 6-jarige mag je internationaal gaan starten als je het wilt en als je zover bent.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 14:33

Sullie97 schreef:

[/quote]

Minimale leeftijd M = 5 jaar en minimale leeftijd Z = 6 jaar..
[/quote]

Volgens mij mag je echt met een 5-jarige al in de Z starten, mits jezelf al twee keer Z bent geweest. Met een 6-jarige mag je internationaal gaan starten als je het wilt en als je zover bent.
[/quote]

ja idd zoals er op het laatst is geschreven zo klopt het Haha!