Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maaitjuh schreef:Al onze manegepaarden zijn makkelijk nageeflijk te rijden dus als het klopt wat jij zegt zou iedereen bij ons altijd een PP moeten kunnen halen.
En in F-proefjes word je beoordeeld op wat JIJ doet, niet wat je paard doet.
Anders dan B/L/M enzo.
Skippylover schreef:Oeps..weet niet wat dat banketstaaf daar doet :S:S:S
Rubiño_91 schreef:een vriendin van mij rijdt er, ik heb wel eens bij haar tijdens een les meegekeken en ze moest toen op Pegasus rijden. Mijn vriendin rijdt nog maar een half jaartje en kon dat paard al netjes nageeflijk en aan de teugel rijden, het lijkt me dan ook geen moeilijke opgave om daar een nette F-proef op te rijden...
Rubiño_91 schreef:Daarbij vind ik het nogal misleidend als je zegt dat je eerste bent geworden terwijl er maar 2 mensen in je klasse rijden, je hebt dan 50% kans om te winnen
Rubiño_91 schreef:wat ik net al postte: ik zeg niet dat nageeflijkheid en een hoog puntenaantal of PP's met elkaar samenhangen. Ook al wordt er alleen op de ruiter gelet, het is altijd makkelijk als je op een paard rijdt wat door een beginner ook al netjes gereden kan worden. Daarbij vind ik het nogal misleidend als je zegt dat je eerste bent geworden terwijl er maar 2 mensen in je klasse rijden, je hebt dan 50% kans om te winnen
Rubiño_91 schreef:stoer zeg een shaduwaccount aanmaken
Rubiño_91 schreef:stoer zeg een shaduwaccount aanmaken
Rubiño_91 schreef:het klopt dat ik er niet rijd en het klopt ook dat ik verder geen paarden van Poelenburgh ken maar ik kan wel met mn 'eigenpaardwijsheid' uit een uurtje les opmaken dat dat paard makkelijk te rijden is. En denk je nou serieus dat 80% van de manegeruiters wel weet hoe het werkelijk moet? En als jij alles zogenaamd zo goed weet en kunt waarom rijd jij dan op een manege en heb je geen eigen paard?
Rubiño_91 schreef:En als jij alles zogenaamd zo goed weet en kunt waarom rijd jij dan op een manege en heb je geen eigen paard?
Evy schreef:Rubiño_91 schreef:En als jij alles zogenaamd zo goed weet en kunt waarom rijd jij dan op een manege en heb je geen eigen paard?
Uh...misschien omdat niet iedereen een eigen paard kan aanschaffen?
Evy schreef:Rubiño_91 schreef:En als jij alles zogenaamd zo goed weet en kunt waarom rijd jij dan op een manege en heb je geen eigen paard?
Uh...misschien omdat niet iedereen een eigen paard kan aanschaffen?
Rubiño_91 schreef:gaan we dreigen Phenomenom? En waar heb ik precies gezegd dat ik vind dat mensen met een eigen paard alles bter weten?
Rubiño_91 schreef:ik zeg niet dat 'eigen-paard'ruiters beter kunnen rijden, maar ik vind manegeruiters gewoon niet bewonderenswaardig...
Rubiño_91 schreef:ik jaloers op iemand die op een manegepaard rijdt?