TExelweekend 23-24 april!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Re: TExelweekend 23-24 april!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 15:54

pamba schreef:
Ik doe ook mee!!! Voor ons is het ook heel erg ver, wel een half uurtje rijden en mijn paard is dan teminste al lekker warm als we op het terrein aan komen, als ik me niet in de tijden vergis.

whaha wij moeten 2 0f 3 uur rijden met de vrachtwagen Cool maar wij blijven wel slapen dus...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 16:13

Maak er maar dik drie uur van Love_soders, je moet ook nog met de boot Knipoog

De klachten van Barbara heb ik trouwens vaker gehoord van mensen die met meerdere paarden heen waren. Maar of het opgelost kan worden is vaak ook wel afhankelijk van hoe je jezelf opstelt Clown

Ik ben maar één keer op Texel geweest(om te groomen) en toen was de bodem dramatisch, maar toen is het ook wel ontzettend slecht weer geweest. Ik had toen ik thuiskwam minsten een uur nodig om weer op te warmen Knipoog Het heeft toen echt het hele weekend gestormd en geregend, veel mensen zijn toen op zondag ook niet meer gestart en volgens mij ging het springen ook niet meer door

pamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 19:41

Tja er kan altijd wel bij een wedstrijd het een en ander fout gaan, heb zelf gelukkig nog nooit problemen gehad met coupons die verdwenen zijn, maar ik denk dat iedereen wel vaker een slechte bodem heeft mee gemaakt. en dat tijden zijn veranderd maar door dat soort dingen zeg ik niet meteen dat het een Walgelijk Concours is. In den helder is er een wedstrijd die rij je op de ijsbaan!!!!
En het blijft idd vrijwilligers werk.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 20:53

gomir schreef:

De klachten van Barbara heb ik trouwens vaker gehoord van mensen die met meerdere paarden heen waren. Maar of het opgelost kan worden is vaak ook wel afhankelijk van hoe je jezelf opstelt Clown

Ik ben maar één keer op Texel geweest(om te groomen) en toen was de bodem dramatisch, maar toen is het ook wel ontzettend slecht weer geweest. Ik had toen ik thuiskwam minsten een uur nodig om weer op te warmen Knipoog Het heeft toen echt het hele weekend gestormd en geregend, veel mensen zijn toen op zondag ook niet meer gestart en volgens mij ging het springen ook niet meer door

Ik stel mezelf heus wel positief op, maar ja je moet toch wel redelijk veel betalen vor zo'n concours, dus het zal wel fijn zijn wanneer ze dan tenminste naar je luisteren, om op deze manier problemen op te lossen. Texel was 1x maar nooit weer. Echt een k*t eiland.

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 22:53

Tsja, tis inderdaad net hoe je je opstelt, hoe je je op dat moment voelt en hoe het wordt opgelost... Knipoog Maar om het hele eiland dan meteen maar over 1 kam te scheren?? Verward In Den Helder zak je ook tot je knieen weg als het heeft geregend en in Abcoude ben ik ook wel eens het terrein afgeregend, maar om het nou meteen een *piep* wedstrijd of zelfs een *piep* plaats/eiland te noemen gaat me toch echt wat te ver. Waarschijnlijk zat het je dat weekend toevallig net allemaal even tegen, kan gebeuren. Maar ik heb nog nooit problemen gehad met het Texelweekend of met welk ander concour dan ook (ookal verliep het niet altijd zoals het hoorde te gaan, het is tot nu toe altijd goed opgelost en IK heb er in ieder geval geen trauma's aan over gehouden!). Ach gut

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 09:20

en IK heb er gewoon zin in Tong uitsteken Boeiend dan, gewoon leuk weekend van maken Clown Gaat mij meer om een strandrit hoor Haha! en tussendoor dan maar even een dressuurproefje Knipoog

=x=

Jessica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 09:34

Nou, nou, wat een positiviteit over het Tesselweekend!
Ach ieder heeft zijn eigen ervaringen, gelukkig is het meeste positief.
Want nogmaals ik heb het altijd erg gezellig gehad.
Naast het concours is het ook nog een prachtig eiland met super mogelijkheden om buiten te rijden.
Lekker naar het strand of het bos of een rondje Hoge berg.
Jahoor, geef mij maar een lekker lang weekendje tessel Knipoog
Maarja ik ben ook een beetje bevooroordeelt Haha!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 12:11

gomir schreef:

hnm gadver egt 3 uur :S? naar nijeberkoop reden we dacht ik 1.5 uur over...... nja we zien t wel....
en GELUKKIG groom ik, en hoef ik niet op n slegte bodem te rijden Vork whaha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 22:38

Volgens mij reden we er iets van 2,5 uur over naar Hattem Ja
Ik denk niet dat jullie via de afsluitdijk gaan, maar Nijeberkoop is voor mij ook 1,5-2 uur met de trailer hoor Clown

En je bent er nog niet als je in Den Helder bent, je moet het water toch ook echt nog over *LOL*
Denk dat 3 uur van deur tot deur nog heel optimistisch is Clown

vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 16:47

Barbara_m schreef:
gomir schreef:

Ik stel mezelf heus wel positief op, maar ja je moet toch wel redelijk veel betalen vor zo'n concours, dus het zal wel fijn zijn wanneer ze dan tenminste naar je luisteren, om op deze manier problemen op te lossen. Texel was 1x maar nooit weer. Echt een k*t eiland.

Barbara Mircks is het toch ?
Als je zoveel klachten had over het Texelweekend had je even langs het secretariaat moet lopen, Ik heb je daar namelijk NIET gezien.
Dan hadden we je ongenoegens misschien kunnen oplossen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 17:35

Citaat:
Echt een k*t eiland.

houdt het even bij de wedstrijd zelf!! Lips are sealed

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 10:18

vis schreef:
Als je zoveel klachten had over het Texelweekend had je even langs het secretariaat moet lopen, Ik heb je daar namelijk NIET gezien.
Dan hadden we je ongenoegens misschien kunnen oplossen

Het is makkelijker om gewoon te mopperen zonder verdere actie te ondernemen Ach gut

Voor de positieve noot: mijn stalgenoten en ik komen dit jaar voor de 3e keer; wij hebben het tot nu toe prima naar 't zin gehad zowel op het eiland als het concours Knipoog

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 11:10

we beginnen er steeds meer zin in te krijgen Vork!!!

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 22:51

En ik ben er zoals elk jaar ook, me pony staat bijwijse van spreken op het wedstrijd terrein, bij stoeterij rozenburg, Komen daar nog mensen te staan>?

Ik ben eigenlijk de enigste fjordn en vrij makkelijk te herkennen, dus als je me ziet roep dan maar effen Haha!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 10:42

Nadinetjuhh schreef:
En ik ben er zoals elk jaar ook, me pony staat bijwijse van spreken op het wedstrijd terrein, bij stoeterij rozenburg, Komen daar nog mensen te staan>?

Ik ben eigenlijk de enigste fjordn en vrij makkelijk te herkennen, dus als je me ziet roep dan maar effen Haha!

whaha ok zal t doen, ik ben met n witte vrachtwagen mee.... en n trailer met Kalf machines erop...
ik weet niet in welke stalling de pony's komen te staan, hebben t via dat wedstrijdsecetariaat geregeld....

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 10:59

reddytobias schreef:
Citaat:
Echt een k*t eiland.

houdt het even bij de wedstrijd zelf!! Lips are sealed

Texel is OK dan! eiland. Weer of geen weer. Texel heeft gewoon wat speciaals. En ja als het dan regent.... maar dat kan op elke wedstrijd gebeuren. Op het 'vaste'land kan het ook organisatorisch niet helemaal ju van het zijn. Succes allemaal die daar heen gaan!!!

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 17:20

haai!!

nou ik kom dus ook en heb er echt ont-zet-tend veel zin in!!!!! ik ben nog nooit met mijn ponytje een nachtje weggeweest dus ik vind het helemaal geweldig! Texel ben ik verder ook nog nooit geweest.. maar het lijkt mij echt gezellig.. een heel weekend concours sfeertje! heerlijk!!
ik start trouwens bij de pony's m2 dressuur en Z springen!
met wie meeten?
ik kom met Sophie_kurk!!

nou mensen gaan wij daar ff een leuk weekend van maken of niet? ik wel iig!!! weer of geen weer! regen kan ook iets heel gezelligs hebben toch? :S hihi..

tot dan!

dus wie komen er nou allemaal en bij de pony's of paarden? en welke klasse?

ik start wel:

* Janneke Terlingen met Jip - pony's - dr. M2 - spr. Z
* Sophie Kurk met Rikky - pony's - dr. M2 - spr. M

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 21:20

ik ga n slotje aanvragen voor dit topic denk ik, ik word n btje nie goed van 2 topic's Tong uitsteken!!! of wil iemand anders dit doen ofzo....

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 16:58

Texel is gewoon erg populair Knipoog