NRPS wedstrijd St. Oedenrode

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jaggie

Re: NRPS wedstrijd St. Oedenrode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 14:49

Oh jawel zo ong. weet alleen de punten niet

Danielle Berning had 3 x prijs, ik geloof 2 x met Sandokan en 1 x met Boy. En 1 x was Stephanie Versteden 2de met Byran.
Ik weet wel dat iedereen in ieder geval wp heeft gereden in beide proeven.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 21:36

rockey schreef:
gefeliciteerd allemaal! Lachen

had silcence zich gedragen? hoeveel punten had je?

Wat lief dat je dat vraagt Haha!

De 1e proef ging ze overal redelijk langs, het begin van mijn punten lijst was 7787877 of zoiets, en toen in de galop was ik 'r kwijt en kwamen de 4-en Haha!
Ze hing zo erg op mijn hand en ging echt hard, ik kon de bocht bijna niet om en een keer een flinke bok in de contra Schijnheilig
Dan kun je niet meer rijden, dan zit je alleen maar te remmen Schijnheilig Knipoog
Al met al vond ik het een kl#teproef, maar had toch nog 160 punten.
Wel was ik erg boos om mijn 7 voor de 1e middendraf, dat had echt een 8 mogen zijn opzijn minst!
Maar toch wel blij met een 7 voor de uitgestrekte stap die er eigenlijk niet echt uit kwam... maar telgangen doet ze niet meer! Pling

De tweede proef. Tja, wat zal ik ervan zeggen. Na onderdeel 3 heb ik afgegroet... Bloos
Ze was al erg bang in die bak, maar na het achterwaarts zat er geen voorwaarts meer op Boos! en kon ze alleen nog maar OMHOOG en omdraaien. Eén keer bokte ze zo gemeen dat ik blij was dat ik bleef zitten, en daarna was het alleen nog maar staken, omhoog, omdraaien. GRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!
Dus ik stopte met de proef, als ik door had gereden was ze achterover geklapt (zo goed ken ik haar dan nog wel Knipoog Schijnheilig ).
Gelukkig mocht ik van de jury nog even in de bak blijven, dus ik kon het redelijk oplossen ("rustig blijven Sab, adem in, adem uit...") en uiteindelijk liep ze de ring door, en daar was ik wel blij mee (vraag niet hoe, maar wel met meestal 4 benen aan de grond).

Voor de Spaanse rijschool is ze inmiddels geschikt, ze kent alle sprongen!!! Haha! Haha! Haha!

Gelukkig wordt het alweer bijna zomer... Cool

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 22:08

Toch nog netjes die 160 punten voor je eerste proef, die vond ik ook helemaal niet zo verkeerd gaan hoor.

En idd ze kent de sprongen van de Spaanse rijschool nu wel goed Haha! pff na die ene bok dacht ik echt wieh die vliegt eraf, maar dat viel gelukkig mee.

Ben jij ook meer van de zomerwedstrijden?

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 22:38

jaggie schreef:
En idd ze kent de sprongen van de Spaanse rijschool nu wel goed Haha! pff na die ene bok dacht ik echt wieh die vliegt eraf, maar dat viel gelukkig mee.

Ja, dat dacht ik ook even, maar dan was mijn hoed gedeukt... Schijnheilig
Die lange meid die me voorlas dacht alleen maar "oh neeeeeee, ze heeft geen cap op!!!" Haha! Haha!
En ik dacht alleen maar "Woehaa, eigenlijk is dit best wel gaaf... oh nee, ik was met een proef bezig!!" Bloos Schijnheilig Haha!

jaggie schreef:
Ben jij ook meer van de zomerwedstrijden?

Laat ik het zo zeggen: paarden-etende krokodillen bestaan volgens Silly alleen maar in binnenbakken... Tong uitsteken

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 22:53

Citaat:
Laat ik het zo zeggen: paarden-etende krokodillen bestaan volgens Silly alleen maar in binnenbakken...

Ik heb ook een paar van die echte dressuurpony's op stal staan hoor, maar je had al gezien hoe stom Mad Jamie in de 1ste proef keek, ik kon hem gelukkig wel het vertrouwen meegeven dat de enge beestjes daar hem niet op zouden eten. Jaggie is normaal ook zo in de binnenbak, maar gister liep hij wonderbaarlijk genoeg zo rond. (doet hij normaal echt nooit!)

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 10:14

Wat balen van je 2e proef! De nette punten in de 1e proef maken het een beetje goed.

Die krokodillen ziet mijn paard eigenlijk nooit tijdens de proef, Emeraldo is vaak wat te braaf. Beetje ruilen? Ik wat van jou hete paard, jij een beetje van Emeraldo's brave kant? Dan scoren we beide super punten Haha!