Z1 paarden Ingrid Gerritsen
Z2 paarden Liseon Kamper
M1 pony's Danielle Markovic
Z1 pony's Renate Horst
Z2 pony's Laurens Sliepenbeek
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Of ben ik ff door de war?!
Wat een super beest die Pepperson Stephanie!!

) dus toen ben ik naar buiten gegaan. Mn 2e keertwending was veel te groot(was mn eigen fout, ik draaide haar niet genoeg door) en ze had meer terug kunnen komen uit de middengalop, maar ik was echt heel tevreden, zeker omdat het pas mn 4e m2 wedstrijd was. Ik had 152 en 144, helaas, maarja, van de zomer weer een kans
Danielle14 schreef:Zofy, paarden of pony's? Bij de pony's L-2 was t heel spannend!! Er waren 2 mensen op de 1e plaats geeindigd! Lizanne Verhaag had geloof ik gewonnen en Renske ten Ham was dan 2e met evenveel punten..
sophie_kurk schreef:Danielle14 schreef:Zofy, paarden of pony's? Bij de pony's L-2 was t heel spannend!! Er waren 2 mensen op de 1e plaats geeindigd! Lizanne Verhaag had geloof ik gewonnen en Renske ten Ham was dan 2e met evenveel punten..
jeetje wat aso danielle! niet normaal hopor.. wat waren je punten? jij bent te goed voor de anderen! Word tijd dat je ook eens anderen laat winnen!!! hehe
Ik mag nou weer op de NK tegen een bokker!! Nu is t Shanna16!! Wel leuk!!
Danielle14 schreef:Zofy, paarden of pony's? Bij de pony's L-2 was t heel spannend!! Er waren 2 mensen op de 1e plaats geeindigd! Lizanne Verhaag had geloof ik gewonnen en Renske ten Ham was dan 2e met evenveel punten..
Ik mag nou weer op de NK tegen een bokker!! Nu is t Shanna16!! Wel leuk!!