masja schreef:Mijn puntjes komen online met een verslagje hier. Lijkt me leuk als iedereen het doet.
Ja, ik maak na afloop ook een verslagje met resultaat. Iedereen succes he

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
masja schreef:Mijn puntjes komen online met een verslagje hier. Lijkt me leuk als iedereen het doet.
patos schreef:Uhmm, moet dat ook als het heel slecht is gegaan, heb door mijn vorige wedstrijd niet zoveel vetrouwen in een succesvolle wedstrijd
gabyfedde schreef:patos schreef:Uhmm, moet dat ook als het heel slecht is gegaan, heb door mijn vorige wedstrijd niet zoveel vetrouwen in een succesvolle wedstrijd
Ach joh komt wel goed. Je moet als laatste, vroeger kregen de jury's in Ravenswaaij een borrel zodat ze hoe later het werd hoe hoger gingen punten.
masja schreef:Dat de jury erg slap puntte ben ik heel erg met je eens. In de B had de 1e plek 150 punten![]()
In het L1 was alleen de 1e plek een puntje waard...
patos schreef:Yep zoelen, kijken of ik daar wel punten kan scoren.
Als we het over het zelfde bruine paard hebben (van Sandra Wellman), die had een 1e plaats met 161 punten in de L2, de uitslag van de tweede proef heb ik niet meegekregen.
Marsie schreef:Hey hallo allemaal!
Trouwens Masja, ik heb jou 2e proef nog kunnen kijken! Ik zat daar (voor jou, rechts) naast het juryhokje. Zag er heel netjes uit hoor! Gefeliciteerd met je wp. Zelf heb ik alleen geen wp gereden
. Maargoed, wel 2 1e prijzen dan
. En idd Sandra Wellman had ook 2 1e prijzen met 161 en 164 punten. Dat paard liep ook echt mooi jo
! Is dat een soort Andalusier ofzo? Zag er echt heel mooi uit.
Marsie schreef:Hey hallo allemaal!
Trouwens Masja, ik heb jou 2e proef nog kunnen kijken! Ik zat daar (voor jou, rechts) naast het juryhokje. Zag er heel netjes uit hoor! Gefeliciteerd met je wp. Zelf heb ik alleen geen wp gereden
. Maargoed, wel 2 1e prijzen dan
. En idd Sandra Wellman had ook 2 1e prijzen met 161 en 164 punten. Dat paard liep ook echt mooi jo
! Is dat een soort Andalusier ofzo? Zag er echt heel mooi uit.