Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gerrie schreef:ik ben vooral benieuwd naar de verrichtingen in de Z1 van ene M. Henneman....
diegomarije schreef:ik ben als 5de geeindigd met 172 en 167 punten!....
diegomarije schreef:diegomarije schreef:ik ben als 5de geeindigd met 172 en 167 punten!....
Het wordt nog beter: Ik ben zelfs als 4de geëindigd!!!!Zag ik net op de site...
Nikitaa schreef:Op welke site zijn de uitslagen te vinden?
diegomarije schreef:Ik doe ook mee in de B, volgens mij heb ik jou vorige keer zien rijden (ga jij soms wat hard door de baan heen?) Waarom was je gediscwalificeerd eigenlijk? Was dat o[p poelenburgh?
[/quote]
JusTinn schreef:En RT , de bodem lijkt heel nieuw , maar hij blijft dit keer zo wit omdat alle mest eruit geschept wordernstig toch!! Zelfs in de manegelessen waar 16 paarden lopen moet de poep eruit
![]()
!!
sans6 schreef:JusTinn schreef:En RT , de bodem lijkt heel nieuw , maar hij blijft dit keer zo wit omdat alle mest eruit geschept wordernstig toch!! Zelfs in de manegelessen waar 16 paarden lopen moet de poep eruit
![]()
!!
ik werk op de manege in Blokker, en idd wordt de mest er steeds uitgehaald. Maar evensgoed ligt die bodem er nog niet heel lang in hoor, enne...16 ruiters in een les??? Dat is nieuw voor mij!?!?! Terwijl ik daar toch echt les geef.
mondi schreef:diegomarije schreef:Ik doe ook mee in de B, volgens mij heb ik jou vorige keer zien rijden (ga jij soms wat hard door de baan heen?) Waarom was je gediscwalificeerd eigenlijk? Was dat o[p poelenburgh?
[/quote]
Ja, dat zijn wij inderdaadGelukkig hoor je ons al van verre aankomen...
![]()
Gefeliciteerd met je 4e plek! Hardstikke goed hoor.Wanneer heb je je L1 debuut?
Fitzroy schreef:Gerrie schreef:ik ben vooral benieuwd naar de verrichtingen in de Z1 van ene M. Henneman....
Dat is toch journaliste Maria Henneman met Wind of Change?