Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Alina schreef:Trouwens, witte bandages tijdens een B-proefje zijn toch ook gewoon wel toegestaan?
Lielle schreef:om dezelfde reden dat ik een hoedje t/m het m1 not done vind. Het komt op mij toch over als een vorm van arrogantie, al is dat niet echt rationeel
VValar schreef:Lielle schreef:om dezelfde reden dat ik een hoedje t/m het m1 not done vind. Het komt op mij toch over als een vorm van arrogantie, al is dat niet echt rationeel
Dat is niet echt heel rationeel neeMaar één voordeel Lielle; in ieder geval heb je vanaf 1 april één reden minder om je te ergeren op een wedstrijd
Noukie schreef:ik doe eigenlijk alleen met mn paard (die L1 in gaat nu, maar dus B liep) geen bandages om omdat hij in situaties waar hij bang wordt soms gaat slaan. En zeker bij de eerste paar wedstrijden in zn leven leek het me dat hij al genoeg te zien enz had, dus liever geen risico dat hij zou gaan flippen met bandages afhalen en er daardoor iemand in gevaar kwam. Bij die dus voorlopig even rondom kappen (wel wit
maar anders zou ik ook gewoon bandages doen hoor! waarom niet? ik vind t netjes staan en zoals je zegt, als je toch altijd met bandages rijdt...
en als mensen erover gaan zeuren dat jij in het B met witte bandages losrijdt... ligt dat aan die mensen, niet aan jou