oefencross putten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Re: oefencross putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 23:26

ik ben afgelopen herfst in Putten geweest, op zich wel een mooie oefencross maar vond m toen aan de hoge kant staan, maar heb nie alls gezien...
dit jaar gaan we niet, we gaan de volgende dag op crosstraining dus hebben we Putten laten vallen!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 11:51

Ik ga ook mee Vork Met mn ponyke, wel vet zin in zeg. En dan ook in maart ergens weer naar Biddinghuizen. En in april in Roden mn L-debuut Pling

=x= hester

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-05 15:50

Misschien zie ik jullie nog wel. Ik zou de oranje muts wel op doen bij Anouar, dan is ie te herkennen Haha!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 17:31

hesterv schreef:
Ik ga ook mee Vork Met mn ponyke, wel vet zin in zeg. En dan ook in maart ergens weer naar Biddinghuizen. En in april in Roden mn L-debuut Pling

=x= hester

leuk hester!!! zie je daar wel!!

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 16:24

Ik ga ook heen.

Ik heb vorig jaar ook meegedaan in het voorjaar. Ben er toen nog afgekukeld bij de trakhener Bloos Vond het wel heel leuk om daar te rijden, er is idd veel afwisseling.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 16:25

In het najaar was er volgens mij geen trakehner Verward Het was Raimaer's eerste cross, de 1e hindernissen vielen niet mee maar aan het eind ging ze prima

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 16:28

Was een hindernis na de op/afsprong, er lagen daar verschillende bomen over een greppel. Je kon er ook langs via de uitgang van dat veldje.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 16:44

MissM schreef:
Was een hindernis na de op/afsprong, er lagen daar verschillende bomen over een greppel. Je kon er ook langs via de uitgang van dat veldje.

oh ja. In het najaar hebben we andersom gereden (lag dus voor op/afsprong. Ik ben toen via de zijkant gegaan met ons groene Raimaer Haha!

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 17:01

Lielle schreef:
MissM schreef:

oh ja. In het najaar hebben we andersom gereden (lag dus voor op/afsprong. Ik ben toen via de zijkant gegaan met ons groene Raimaer Haha!

Had ik achteraf ook beter kunnen doen. Met lopen had ik al m'n twijfels, maar ze pakte verder zo goed aan dat ik dacht: dat gaat lukken! Marple dacht daar anders over en sprong er zo achterlijk overheen dat ik aan de overkant rechtop op mijn hoofd viel... lang leve de veiligheidscap!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 18:50

Jullie moeten me niet bang maken hoor Clown Met verhalen over eraf vallen enzo Haha! Ach, ik kan hooguit in de waterbak belande!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 20:57

Anouar15 schreef:
Jullie moeten me niet bang maken hoor Clown Met verhalen over eraf vallen enzo Haha! Ach, ik kan hooguit in de waterbak belande!

Wou ik net zeggen Tong uitsteken Straks durf ik niet meer!!!!! Huilen Ik weet nog niet hoe ik ga trouwens qua shabrak en zo hoor Tong uitsteken in ieder geval bruin stubben springzadeltje Haha! dat weet ik wel Tong uitsteken Koe

=x= Hester
YEEEY CROSSEN!!!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 22:25

hesterv schreef:
Ik weet nog niet hoe ik ga trouwens qua shabrak en zo hoor Tong uitsteken

Je kunt mij herkennen aan Turquoise dekje en turquoise bodywarmer Cool

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 23:40

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 23:55

Leuke muts Anouar!

Enne, ik wil jullie niet bang maken hoor, was een inschattingsfout van mezelf. Er was ook een makkelijk alternatief (zoals Lielle heeeel verstandig heeft gereden Tong uitsteken ) dus niets aan de hand.

Tegen die tijd moeten we de starttijden hier maar opzetten, kunnen we elkaar in de gaten houden als "Boktcrossers"

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-05 00:01

haha, boktcrossers Haha! Ik heb er echt super veel zin in.