Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar kweenie zeker SharirBobby schreef:Volgens mij (ik weet het wel bijna zeker), mag je dan met elk paard L1 starten.
Of je daar dan echt klaar voor bent is natuurlijk wat anders, maar als het goed kan je als je je F12 diploma hebt een paard netjes nageeflijk rondrijden, middenstap/draf/galop, paar passen achterwaarts, op de letter overgangen rijden, wat wijken, enz. Dus als dit gewoon goed beoordeeld wordt ben jij dan ook klaar voor de L1.
In maart is er weer een wedstrijd op de manege en dan hoop ik weer een PP te halen zodat ik naar de F4 mag.Wordt ook gewoon op de manegepaarden gereden. 
Met die pony heb ik de f3 2x gereden en 2 pp gehaald.
.
want nu word het wel vaag
haha hou niet zo erg van springen Flippertje schreef:Wat ik uit de tekst van SharirBobby begrijp is dus dat je als ruiter in de L1 mag beginnen, en dat het dus niets te maken heeft met de combinatie die je in de F-proeven was. Maar helemaal begrijpen doe ik het nogsteeds niet..
Ik had er nog nooit van gehoord..
Pegasus4ever schreef:En daarna in de L2 wel als combinatie? ik vat het niet helemaal![]()