Nistria schreef:
Maar bij het ZZGP heeft het zeker wel invloed.
Zegt nog niet alles, mijn juf was laatst 1e in een lichte tour rubriek met haar 1.62m metende vosje (ze is zelf 1.80+)
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nistria schreef:
Maar bij het ZZGP heeft het zeker wel invloed.
Tulandro schreef:Daarom vind ik een mooie combinatie erg belangrijk voor de dressuur.
Javelin schreef:Denk toch wel dat het ook aan de combinatie ligt. Mijn vriendin reed selectiewedstrijden: haar paard is 1.75, chique gebouwd en zij zelf is klein en ook nogal stevig. Zo'n proef zoals zij twee weken terug reed, had ze nog nooit gereden. In 1 woord geweldig. Haar punten waren er niet naar: 140 en 142. Diegene die 1 t/m 3 werden waren combinaties om van te kwijlen: chique paarden en slanke dames met een perfecte zit. En dan heb ik het nog niet over de veewagen gehad.....Zal dit toeval zijn dat zij bovenin rijden? Je moet dan toch maar blij zijn dat je niet naar de kampioenschappen hoeft want van dat soort ruiters win je het dan toch niet???
runningkawa schreef:nee, maakt niet uit, maar het moet wel een leuke combi zijn.
Dus geen 180 op een paard van 150