RK Gorssel springen pony's, wie gaat?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sizz

Re: RK Gorssel springen pony's, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 20:06

Met losrijden?? Poeh, daar ben ik maar heel even geweest.......... Dat ging volgens mij wel, geen geklaag gehoord. Die van de wedstrijdhal was perfect Ja

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 22:06

ik heb zelf nie gereden, ik groom veel en dat meisje der pony ging egt hard op de kletter, heb m nog nie vaak zo erg zien gaan.... !! dat beest kan niet tegen ererondes en zij moest perse n ereronde rijden....

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 22:08

love_sodera schreef:
ik heb zelf nie gereden, ik groom veel en dat meisje der pony ging egt hard op de kletter, heb m nog nie vaak zo erg zien gaan.... !! dat beest kan niet tegen ererondes en zij moest perse n ereronde rijden....

Idd, wat ging leontien doen:D

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 22:10

nou leontine kon nie zo veel doen, Simba deej meer wat... heb je die sprong van hem gezien!! niet normaal, dat ding stond zo godse hoog!!! Bloos!!!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 22:13

love_sodera schreef:
nou leontine kon nie zo veel doen, Simba deej meer wat... heb je die sprong van hem gezien!! niet normaal, dat ding stond zo godse hoog!!! Bloos!!!

Het was wel lol om te zien, had ze zich niet hard gestoten tegen die hindernis??? Die sprong was wel mooi Haha!

Der stond zo'n jury in de baan, kijkt naar leo en zegt: ZXe moetwen altijd maar hard he??? Dit slaat nergens op!!!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 22:16

nouja! ze had al gezegd, ik ga geen ereronde rijden, toen had die man gezegd is goed, toen kwam de kampioen langs, en moest ze tog tja en dan kun je er donder op zeggen dat simba op de loop gaat! en ze had m op die hindernis afgestuurd omdat ze m daarna wel weer terug kon nemen!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 22:22

Wat mislukte Haha! Maar ze ging spectaculair hard Ja Als ze zo in de barrage had gereden had ze de snelste tijd gahad Haha!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 22:23

ja dat zeker, maar dan was ze ook uitgebeld voor het springen van n verkeerde hindernis Clown of had ze op alle hindernissen n balk...