IK zou me hier helemaal niet druk om maken als ie bij het wegrijden niet tegen de hand is. En verder wel netjes stil staat. Ik zou ook wel even om me heen willen kijken als ik ergens ben en dan ook mog even stil mag staan. Jammer dan, voor de ene punt die eventueel minder zou krijgen. Wanneer je je hier te druk om gaat maken heb je alleen maar kans dat ie straks niet meer stil staat en dan krijg je vieren. Mijn paard staat bij het oefen altijd stil voor een 7 of een 8. Maar is tijdens een proefje zo gespannen (mede mijn eigen spanning), dat ze niet langer als 2 sec stilstaat(een 4 dus). En wanneer ze wel stil staat staat haar hoofd er bijna achtetste voren op zo kijk ze om haar heen, maar is dan wel een 6 of een 7. Het is erg frustrerend om op deze manier je punten te verspelen met drie keer stil staan in een proef(l1). Maar moet mij hier ook niets van aantrekken en ook hopen dat het vanzelf bij vaker wedstrijd rijden over gaat want ik had afgelopen weekend ondanks de vieren toch nog 162 punten. En zo komen we er ook wel.
maar ja frustrerend is het wel.