Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
daantjuhhh schreef:HOHOHO
rustig,, relax, haal diep adem en tel tot 10..
voor mij is t een raadsel hoe ze dat geflikt heeft...
ik denk dat iedereen denkt als ze ergens op een lijst 119 punten staat dat ze denken wat heeft zij gedaan om zulke punten te halen..
ik ben toch niet raar omdat ik dat denk..
voor mij is zoiets gewoon een raadsel..
tuurlijk kan mij zoiets een x overkomen.
maar ik mag toch wel afvragen wat zij gedaan heeft,,, (volgens die jury)
das toch niet zo raar..
en over snel oordeel..
dit is een jaar geleden dus zo snel is mn oordeel niet
Th0mas schreef:maar me moeder heeft de telefoon nummer van die stinkmodder (jury) dus gaat vragen waarom zo laag en als dat niet lukt vragen we aan knhs en dan hopen dat die stinkmodder beoordeeld is![]()
![]()
kadans16 schreef:Hahahaha we spreken je wel weer eens als het jou overkomt.
Je komt een beetje minderwaardig over.Zo bedoelt degene dit denk ik.
Je praat alsof jij alleen maar boven de 70% rijd.
kadans16 schreef:Hahahaha we spreken je wel weer eens als het jou overkomt.
Je komt een beetje minderwaardig over.Zo bedoelt degene dit denk ik.
Je praat alsof jij alleen maar boven de 70% rijd.
Fitzroy"]
Kaya, ik vind het echt een onzin verhaal wat je hier neer zet. Als jurylid zit je er echt niet om mensen naar beneden te halen maar soms wordt er gewoon bagger gereden en kun je niet veel punten kwijt.
[/quote]
En waarom doet zo'n jury (ik zeg absoluut niet 'alle' jury's) dan vaak zo ongeinteresseerd en nrmrn nog niet de moeite om te melden waaraan gewerkt moet worden? Dat zou een stimulans zijn, dat zou fair zijn, je bent er toch voor een eerlijke beoordeling? Toch niet om je de grond in te laten boren? Iedereen komt om zich te toetsen en doet zijn/haar best om het paard en zichzelf zo mooi mogelijk op te doffen en een zo best mogelijke prestatie neer te zetten. Als er dan dingen mankeren (uiteraard), dan schiet de ruiter er een stuk meer mee op als er bij staat waarom die lage punten zijn toegekend.
[quote="Fitzroy schreef:Ook die verhalen over Fjorden, Haflingers en in jouw geval een Knabstrupper zijn allemaal zwaar overdreven. Mensen zoeken altijd zo gauw de schuld bij de jury ipv bij zichzelf.
gijsenkim schreef:als je gewoonweg goed stuurt en je paard wordt correct gereden dan kan je met een shet bij de paarden nog in het Z terecht komen........
Scoor je slecht dan kan je aan de cijfers zien wat er op welk onderdeel wel of niet goed was........ niet zo moeilijk lijkt me
Th0mas schreef:
ook enige die ik niet begreep
geeft geen commantelaar waarom een 5 is en ik mocht ook niet vragen aan die jury
Fitzroy schreef:Ik spreek uit de praktijk ja, ik ben nl. zelf jurylid. Ik heb vaak zat andere types dan KWPN'ers aan kop staan
mits -en daar gaat het allemaal om-ze goed voorgesteld worden. En omdat het daar nogal eens aan ontbreekt is het erg makkelijk om dan maar te zeggen dat de jury niet van barok of weet ik veel houdt.
Kaya schreef:Hij wordt gewoon bij 8 van de 10 jury's gediscrimineerd vanwege zijn spikkels en uiterlijk.