Ja?Nee?.............oefencross

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:52

als je pony het al kan en zekers goed doet zou ik het gewoon proberen heb zelf een keertje met een manege pony meegedaan met de oefencross van rob jansen ik had toen wel een paar trainigen gehad omdat ik daar op stal stond, maar die pony weigerde vaak en ik was er al vaak afgevallen toch heb ik meegedaan omdat je overal langs kon gaan of een alternatief kon nemen als je het niet durfde .
ik zouy gewoon proberen het is maar een oefencross veel suc6 ermee Lachen

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 21:18

Hoi,

Ik had ook nog nooit een cross gereden..Wel eens naar een cross les wezen kijken maar het verder nog nooit gedaan..Ik heb toen wel een oefencross gereden, een keertje ervoor even naar een oefenterrein geweest ..Maar de cross ging super! En je moet toch ergens beginnen...En als je na 1 hindernis denkt dit wil niet kun je gewoon stoppen...Dat is het voordeel van een oefencross

mitchilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 19:50

eej
ja maar tis echt gewoon gaaf ik dacht eerst ook oh jeeh dat durf ik niet en elke x ben ik toch een beetje zenuwachtig voor een wedstrijd dan is het echt zo 3-2-1 nummer ... gaat van start en dan met pistool Tong uitsteken Haha! maar ja als je dan eenmaal lekker gaat is het vet gaaf Knipoog en je hoeft niet persee keihard je kan ook gewoon je eigen tempootje

gewoon op je knol vertrouwe *LOL* dan lukt het

gr xxx kaar